استخدام شرکت سرمایه ­گذاری صنایع شیمیایی ایران (LAB)

اخبار کارافرینی و استخدام

بازارکار،کاریابی،اشتغال
  • لطفا نظر خود را در رابطه با این مطلب بنویسید...



٠ نظر

استخدام شرکت سرمایه ­گذاری صنایع شیمیایی ایران (LAB)

تاریخ انتشار: ٢٠ خرداد ١٤٠٠ ٠ ٠
دسته بندی کلی: اخبار کارافرینی و استخدام
دسته بندی عنوان خبر: بازارکار،کاریابی،اشتغال

آگهی استخدام شرکت سرمایه ­گذاری صنایع شیمیایی ایران (LAB)

شرکت سرمایه ­گذاری صنایع شیمیایی ایران (LAB) به­ منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای بهره ­برداری، فنی و پشتیبانی خود از بین فارغ ­التحصیلان سراسر کشور واجد شرایط مطابق جدول زیر، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، طب کار و آزمون روانشناختی در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی دعوت به همکاری می ­­نماید.

 

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز

1 کارشناس جنسیت: آقا

تعداد: 1 نفر

رشته تحصیلی: مهندسی مواد (متالورژی)

گرایش: خوردگی

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

محل کار: بازرس فنی

2 اپراتور محوطه عملیاتی جنسیت: آقا

تعداد: 10 نفر

رشته تحصیلی: مهندسی شیمی

گرایش: کلیه گرایش­ها (به ­جز پلیمر، صنایع غذایی و هسته ­ای)

مقطع تحصیلی: کارشناسی (لیسانس)

محل کار: تولید

3 کارشناس جنسیت: آقا

تعداد: 1 نفر

رشته تحصیلی: مهندسی برق

گرایش: کنترل/ الکترونیک/ ابزاردقیق

مقطع تحصیلی: کارشناسی (لیسانس)

محل کار: تعمیرات ابزار دقیق

4 کارشناس جنسیت: آقا

تعداد: 4 نفر

رشته تحصیلی: حسابداری

گرایش: ---

مقطع تحصیلی: کارشناسی (لیسانس)

محل کار: امور مالی

5 فن ورز (تکنسین) جنسیت: آقا

تعداد: 4 نفر

رشته تحصیلی: برق

گرایش: قدرت/ الکتروتکنیک

مقطع تحصیلی: کاردانی (فوق دیپلم)

محل کار: تعمیرات برق

6 فن ورز (تکنسین) جنسیت: آقا

تعداد: 2 نفر

رشته تحصیلی: برق

گرایش: کنترل/ الکترونیک/ ابزار دقیق

مقطع تحصیلی: کاردانی (فوق دیپلم)

محل کار: تعمیرات ابزار دقیق

7 فن ورز (تکنسین) جنسیت: آقا

تعداد: 5 نفر

رشته تحصیلی: مکانیک

گرایش: تأسیسات/ مکانیک خودرو/ ساخت و تولید

مقطع تحصیلی: کاردانی (فوق دیپلم)

محل کار: تعمیرات مکانیک

جمع کل: 27

 

شرایط عمومی:

 

1) تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

 

2) التزام و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی

 

3) داشتن سلامت کامل جسمی و روحی جهت انجام فعالیت­های شغلی به تشخیص طب کار شرکت

 

4) حداکثر سن برای مقطع تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) 28 سال، مقطع تحصیلی کارشناسی (لیسانس) 30 سال و کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) 32 سال می­باشد (مبنای محاسبه حداکثر سن تاریخ 1400/3/10 می­باشد). در صورت داشتن سابقه کار مرتبط، تا سقف 2 سال به حداکثر سن اعلام شده اضافه می­شود.

 

5) تبصره: افرادی که سوابق بیمه سازمان تأمین اجتماعی ارائه می­نمایند، علاوه بر مستندات معتبر در ارتباط با سابقه کار مرتبط باید شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به آدرس https://eservices.tamin.ir را ارایه نمایند.

 

6) داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی

 

7) نداشتن سوء پیشینه کیفری

 

8) عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

 

9) داوطلبان بومی استان اصفهان در شرایط برابر دارای اولویت می­باشند. (متقاضی بومی به فردی اطلاق می­گردد که محل صدور شناسنامه یا محل اخذ دیپلم وی یکی از شهرستان­های استان اصفهان باشد.)

 

9) تایید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان توسط شرکت

 

شرایط اختصاصی:

 

1) دارا بودن حداقل معدل 13 و بالاتر برای مقاطع تحصیلی کاردانی

 

2) دارا بودن حداقل معدل 14 برای مقطع کارشناسی از دانشگاه‌های دولتی و حداقل 15 از سایر دانشگاه‌ها

 

3) دارا بودن حداقل معدل 15 برای مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های دولتی و حداقل 16 از سایر دانشگاه‌ها

 

4) خانواده ایثارگران (فرزندان شهدا و آزادگان و فرزندان جانبازان بالای 25 %) و فرزندان کارکنان شرکت (اعم از شاغل یا بازنشسته) از شرط معدل معاف می‌باشند.

 

5) فرزندان معزز شهدا، آزادگان و جانبازان ۷۰ درصد به بالا به­میزان 2 سال به حداکثر سن آنان اضافه می­شود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی نسبت به اخذ معرفی­نامه ایثارگری از دفاتر پیشخوان دولت اقدام و در روز کنترل مدارک ارائه نمایند.

 

6) افراد دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالاتر به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه، می­توانند در آزمون در مقطع پایین­تر شرکت نمایند. لیکن می­بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند و در صورت استخدام، طی زمان اشتغال حداقل تا ۷ سال پذیرش مدرک تحصیلی آن­ها امکان­پذیر نمی­باشد و پس از این مدت نیز تابع ضوابط و مقررات شرکت خواهد بود و قبل از جذب، در این خصوص تعهد محضری از داوطلب اخذ خواهد شد.

 

7) نیازهای اعلام شده براساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا رده شغلی مرتبط با تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می­باشد.

 

مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام:

 

متقاضیان ثبت نام در آزمون جذب لازم است از تاریخ 1400/3/10 لغایت 1400/3/25 با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی iciic.uiazmoon.ir نسبت به ثبت نام مطابق با مراحل زیر اقدام نمایند:

 

1) مراجعه به سامانه ثبت نام، مطالعه دقیق شرایط آگهی مندرج در آن و آماده نمودن مدارک مورد نیاز( در صورت بروز مشکل در مراحل ثبت نام و پاسخ دهی به هر گونه سوال با آدرس ایمیل اعلام شده در سایت ثبت نام مکاتبه فرمایید.)

 

2) پرداخت الکترونیکی مبلغ یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان بابت ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طریق درگاه الکترونیکی سامانه ثبت نام (لازم به ذکر است که هزینه ثبت نام تحت هیچ شرایطی عودت داده نخواهد شد.)

 

3) تکمیل فرم الکترونیکی تقاضای ثبت نام

 

4) اسکن مدارک تحصیلی منطبق با شرایط آگهی جذب و بارگذاری در سامانه ثبت نام

 

5) اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود) و بارگذاری در سامانه ثبت نام

 

6) اسکن پشت و روی کارت ملی و بارگذاری در سامانه ثبت نام

 

7) اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی و بارگذاری در سامانه ثبت نام

 

8) اسکن عکس 4×3 جدید (با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام) و بارگذاری در سامانه ثبت نام

 

9) اسکن کارت ایثارگری و معرفی­نامه ایثارگری از دفاتر پیشخوان دولت و بارگذاری در سامانه ثبت نام

 

10) اسکن گواهی معتبر اشتغال به کار از سوابق کاری قبلی (مورد تایید سازمان تامین اجتماعی) و بارگذاری در سامانه ثبت نام

 

11) دریافت کد رهگیری از سامانه ثبت نام پس از اتمام مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک فوق

 

تاریخ و مکان برگزاری آزمون و زمان توزیع کارت ورود به جلسه:

1) در صورت صدور مجوز برگزاری آزمون از طرف ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به تعداد داوطلبان ثبت نام شده نهایی، تاریخ برگزاری آزمون کتبی روز جمعه 1400/04/04 می­باشد.

نکته مهم: در صورت عدم صدور مجوز برگزاری آزمون از طرف ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ جدید از طریق سامانه ثبت نام اعلام خواهد شد.

2) آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سوالات چهار گزینه­ای از سرفصل دروس اعلام شده با احتساب نمره منفی می­باشد.

 

3) متقاضیان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید از تاریخ 1400/4/01 الی 1400/04/03 با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نموده و جهت رفع اشکالات احتمالی مطابق برنامه اعلام شده در سامانه اقدام نمایند.

 

4) مکان برگزاری آزمون دانشگاه اصفهان می‌باشد و محل دقیق آزمون برای هر فرد در کارت ورود به جلسه قید خواهد شد.

 

مواد آزمون:

 

سرفصل عناوین مواد آزمون برای رشته ­های مختلف به شرح جدول زیر می ­باشد:

 

عنوان رشته مواد آزمون

دروس عمومی

 

1- ادبیات فارسی 2- زبان انگلیسی، 3- معارف اسلامی 4- دانش رایانه ­ای 5- توانایی ذهنی و ادراکی

(در دو سطح مجزای کاردانی و کارشناسی- کارشناسی ارشد)

 

دروس تخصصی

کارشناسی ارشد مهندسی مواد

 

1- خواص فیزیكی مواد 2- خواص مکانیکی مواد 3- شیمی فیزیک 4- ترمودینامیک 5- اصول خوردگی و اکسیداسیون

 

دروس تخصصی

کارشناسی مهندسی شیمی

 

1- انتقال حرارت 2- انتقال جرم و عملیات واحد 3- مکانیک سیالات 4- طراحی راکتورهای شیمیایی 5- ترمودینامیک

 

دروس تخصصی

کارشناسی مهندسی برق

 

1- مدارهای الکتریکی (مدار 1 و مدار 2) 2- الکترونیک (آنالوگ، دیجیتال و الکترونیک صنعتی) 3- تکنیک پالس 4- کنترل (کنترل خطی، کنترل صنعتی) 5- الکترومغناطیس، مدار منطقی

 

دروس تخصصی

کارشناسی حسابداری

 

1 - حسابداری مالی و مدیریت مالی 2- حسابداری صنعتی 3- مدیریت سرمایه‌گذاری و ریسک 4- اصول حسابرسی 5- قوانین مالیاتی و بیمه 6- استانداردهای حسابداری

 

دروس تخصصی کاردانی مکانیک

 

1- ترمودینامیک 2- سیالات 3- انتقال حرارت 4- استاتیک 5- مقاومت مصالح

 

دروس تخصصی کاردانی برق (قدرت / الکتروتکنیک)

 

1- مدارهای الکتریکی 2- ماشین­های الکتریکی 3- مدار فرمان 4- ریاضیات پایه 5- برق صنعتی

 

دروس تخصصی کاردانی برق (الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق)

 

1- مبانی الکترونیک 2- مدار منطقی 3- مدارهای الکتریکی 4- مبانی ابزار دقیق 5- مبانی کامپیوتر

 

تذکر 1: اقلیت‌های مذهبی از پاسخگويي به سؤالات معارف اسلامي معاف بوده و امتياز آن در ساير مواد آزمون عمومي توزيع خواهد شد.

 

تذکر 2: نمره نهايي آزمون کتبي براساس 35 % سهم نمره دروس عمومي و 65 % سهم نمره دروس تخصصي محاسبه مي­شود.

 

ساير شرايط:

 

1) مدارک تحصیلی متقاضیان بایستی حداکثر تا تاریخ 1400/3/10 صادر شده و مدارک صادره حاوی رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ قطعی فراغت از تحصیل و مشخصات خود داوطلب باشد.

 

2) متقاضیانی که کارت پایان خدمت نظام وظيفه و یا معافیت دائم غیر پزشکی آنان بعد از تاریخ 1400/3/10 باشد مجاز به ثبت‌نام نمی‌باشند.

 

3) مدارک تحصیلی معادل، آموزش باز و مکاتبه‌ای و سایر مواردی که پذیرش دانشجو خارج از آزمون‌های سراسری سازمان سنجش آموزش کشور و یا خارج از آزمون‌های سراسری دانشگاه آزاد اسلامی و یا دانشگاه جامع علمی کاربردی باشد، قابل قبول نبوده و متقاضیان حق ثبت‌نام نخواهند داشت.

 

4) برای افرادی که جذب خواهند شد، امکان سرویس ایاب و ذهاب جهت رفت و برگشت به شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران و بالعکس حداکثر تا شعاع 50 کیلومتری این شرکت و صرفاً در مسیرهایی که شرکت تعیین می‌نماید وجود خواهد داشت.

 

5) شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران هیچ‌گونه تعهدی در قبال تأمین اسکان و یا منزل مسکونی سازمانی برای پذیرفته‌شدگان نخواهد داشت.

 

آدرس ایمیل: training@iciiclab.com

 

شماره: 03133942082

اخبار مرتبط