استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار(اطلاع رسانی)

استخدام سازمان بورس و اوراق بهادار(اطلاع رسانی)

به گزارش کارواشتغال : سازمان بورس و اوراق بهادار جهت تکمیل نیروی انسانی و جذب نیروی متخصص اقدام به برگزاری آزمون استخدام می‌نماید.
مهلت ثبت نام تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ می باشد.

ردیف گروه تحصیلی شرایط اختصاصی
۱ حسابداری – مدیریت مالی آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه/ آشنایی با تحلیل صورت های مالی، بازار ها، ابزارها و امور مالی شرکتی/ دانش در زمینه محاسبه سود، بازده، ریسک، نرخ سود و ارزش گذاری و تجزیه و تحلیل اوراق بهادار/ تسلط بر قوانین و مقررات حوزه معاملات و آشنایی با سایر مقررات بازار سرمایه.
۲ حسابداری – حسابرسی تسلط بر قوانین و مقررات بازار سرمایه/ تسلط بر قانون تجارت/ تسلط بر استانداردهای حسابداری و حسابداری/ تسلط بر قانون مالیات.
شرایط عمومی
۱. عدم اشتغال به تحصیل در زمان ثبت نام
۲. دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان
۳. آشنایی به زبان انگلیسی
۴. تسلط بر رایانه و مهارت‌های ICDL
شرایط سنی
دارندگان مدرک کارشناسی متولدین ۱۳۶۹ و پس از آن
دارندگان مدرک کارشناسی ارشد متولدین ۱۳۶۷ و پس از آن
دارندگان مدرک دکتری متولدین ۱۳۶۴ و پس از آن
تعداد سوالات
ردیف عنوان آزمون تعداد سوالات
۱ آشنایی با اصول سرمایه ۱۰
۲ ریاضی مقدماتی ۱۰
۳ زبان انگلیسی ۱۰
۴ آشنایی با ICDL ۱۰

مفاد آزمون تخصصی متناسب با شرایط اختصاصی مندرج در جدول شماره۱ می‌باشد.
تعداد سوالات آزمون تخصصی ۵۰ سوال می‌باشد.

مراحل آزمون استخدامی
شرکت و  قبولی در آزمون الکترونیکی (برگزاری در شهر تهران)
شرکت در تست‌های شخصیت‌شناسی
مصاحبه‌های عمومی و تخصصی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون استخدامی به نشانی شرکت اطلاع رسانی و آموزش بورس مراجعه نمائید.
متقاضیان محترم می‌توانند جهت ثبت‌نام آزمون استخدامی مورد نظر در سامانه آزمون‌ها، نام آزمون را در بخش “آزمون‌های قابل انتخاب”، قسمت “جستجوی نام آزمون” جستجو نمایند.

ثبت نام

 

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱
زمان برگزاری آزمون: ۲، ۳ و ۴ اسفند ۱۴۰۱


جهت ثبت نام کلیک نمایید


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید