اشتغالزایی در فیروزکوه ۳۰ درصد افزایش داشته است

اشتغالزایی در فیروزکوه ۳۰ درصد افزایش داشته است

 فرماندار فیروزکوه گفت: بر اساس سامانه رصد ، اشتغالزایی در فیروز کوه ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده که دستگاه های مختلف شهرستان در این کار نقش دارند.

کارواشتغال به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اشتغال به خبرنگاران گفت: با توجه به شعار امسال مبنی بر تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان، صنعت‌هایی که در حوزه تولید و دانش بنیان فعالیت می‌کنند باید بیش از پیش حمایت شوند.

 

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان، تسهیلات اعطایی از سوی بانک‌ها و آورده‌هایی که دستگاه‌ها می‌توانند در قالب منابع مالی برای بانک‌ها ایجاد کنند شرایط توسعه اشتغال را در شهرستان ایجاد کنیم.

 

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: ظرفیت‌های شهرستان می‌تواند یک فرصت خوب برای ایجاد اشتغال و شکل گیری سرمایه گذاری در شهرستان باشد.

حیدری منش ادامه داد: دولت مردمی در حوزه اقتصادی در شهرستان فیروزکوه با ایجاد بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و کارگاه‌هایی در سطح روستاها با محوریت صنایع تبدیلی برای توسعه اقتصاد و اشتغالزایی تلاش می‌کند نظر به اینکه آمایش سرزمینی دغدغه اساسی دولت در این حوزه است.

وی ادامه داد: ایجاد توسعه در دامپروری و کشاورزی شهرستان با ایجاد صنایع تبدیلی و پرداخت تسهیلاتی‌که مبالغ بالایی ندارند اما در این حوزه کارگشا هستند، محقق خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان فیروز کوه افزود: با تعامل بین اعضای شورای اشتغال و انجام اقداماتی که شرایط اقتصادی مردم را بهبود ببخشد برای توسعه اشتغال در شهرستان تلاش می‌کنیم.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید