اشتغال بیش از ۶۰۰ زندانی در زندان رشت

اشتغال بیش از ۶۰۰ زندانی در زندان رشت

رئیس کل دادگستری گیلان از بازسازی بخش‌های مختلف زندان از جمله بخش تولیدی و کار آفرینی که ۲ ماه پیش بر اثر آتس سوزی آسیب دیده بود بازدید کرد.

کارواشتغال به نقل از صداوسیما : ، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان از نزدیک در جریان روند بازسازی زندان و نحوه اشتغال و فعالیت زندانیان در مرکز حرفه آموزی و اشتغال قرار گرفتند.
سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه این بازدید در اجرای سند تحول و تعالی و بازدید‌های دوره‌ای از زندان‌های استان صورت گرفت گفت: برای رفع برخی نواقص موجود در زندان رشت، مجموعه‌های مدیریتی استان اعم از دادگستری و اداره زندان‌ها اقدامات و پیگیری‌های مستمری انجام دادند که خوشبختانه صد در صد آن تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان اشتغال و باز اجتماعی کردن مددجویان است افزود: زیر ساخت‌های اشتغال زایی این زندان به صورت کامل فعال است و اکنون بیش از۵۰۰ نفر از زندانیان داخل زندان مشغول به کار هستند.
دادستان مرکز استان پایان خاطرنشان کرد: در جریان بازدید امروز به ۲۰۰ نفر از زندانیان نیز مرخصی اعطا شد که مرخصی بیش از ۳۰نفر از آن‌ها مربوط به پایان حبس شان بود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید