ایجاد ۴هزار و ۷۲۴ فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

ایجاد ۴هزار و ۷۲۴ فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری: از ابتدای امسال ۴ هزار و ۷۲۴ طرح اشتغالزا برای نیازمندان اجرا شده است.

 

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جاسم محمدی گفت: راه‌اندازی کسب و کار، تولید محصولات باکیفیت (کسب جایگاه در بازار) و دست‌یابی خانواده‌های نیازمند به درآمد پایدار از رویکرد‌های راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزا  است.

وی با اشاره به بسته‌های حمایتی این نهاد افزود: پرداخت تسهیلات، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت (دارای شرایط) هم می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند، افزود: از مجموع ۴هزار و ۷۲۴۴ طرح اشتغال، هزار و ۲۳۷ طرح توسط نیازمندان غیر تحت حمایت ایجاد شده است.

محمدی افزود: همچنین ۴۶۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امدادچهارمحال و بختیاری هم به کارخانه‌ها و شرکت‌ها معرفی و مشغول به کار شده‌اند.

وی با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا ۴ سال و دریافت تسهیلات تا  ۱۰۰ میلیون تومان  با بازپرداخت ۷ ساله از مهم‌ترین این بسته‌ها است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید