تسریع ساخت و رفع موانع طرح راه آهن رشت – بندرکاسپین+عکس خبری

تسریع ساخت و رفع موانع طرح راه آهن رشت – بندرکاسپین+عکس خبری

دیدار استاندار و معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها

استاندار گیلان: اجرای طرح‌های حوزه زیرساخت در توسعه و رونق اقتصادی استان و کشور بسیار موثر است.

تسریع ساخت و رفع موانع طرح راه آهن رشت - بندرکاسپینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در دیدار معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور با اشاره به بازدید اخیر خود از روند ساخت طرح راه آهن رشت – بندرکاسپین در شهرستان بندرانزلی ، گفت: این طرح برای توسعه و رونق اقتصادی کشور بسیار اهمیت دارد که باید با مدیریت جهادی در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به تکمیل طرح راه آهن گیلان در سفر رییس جمهوری به استان و جذب بیشتر این اعتبار ، افزود: باید اعتبارات موجود به تسریع ساخت و رفع موانع طرح راه آهن رشت - بندرکاسپینصورت بهینه و با مدیریت اصولی هزینه شده و روند ساخت راه اهن در گیلان تسریع شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ارائه گزارش‌های شفاف و کارشناسی شده‌ی پیمانکاران طرح‌ها ، گفت: تامین به موقع اعتبار ، حمایت و پشتیبانی و تامین مصالح با جدیت دنبال شود و مدیران و مجریان این طرح‌ها بر تسریع ساخت راه آهن رشت – بندرکاسپین تمرکز کنند.

معاون ساخت و توسعه راه آهن ، بنادر و فرودگاه‌های کشور نیز در این دیدار باتسریع ساخت و رفع موانع طرح راه آهن رشت - بندرکاسپین اشاره به نفش موثر راه آهن گیلان در رشد اقتصادی کشور و استان ، گفت : تلاش می‌کنیم به زودی با تامین مصالح و همیاری متولیان و مجریان، عملیات زیرساختی و ریل گذاری تا ایستگاه پیربازار و راه آهن رشت – بندرکاسپین در موعد مقرر به پایان برسد.

عباس خطیبی ، راه آهن گیلان را از طرح‌های مهم ریلی ایران دانست و با اشاره به پیشرفت خوب آن تاکنون ، افزود: دولت سیزدهم برای تکمیل راه آهن رشت – بندرکاسپین و همچنین رشت – آستارا اهتمام جدی دارد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید