تکمیل پروژه‌های نیمه تمام رامهرمز فراوانی تولید و ایجاد اشتغال را در پی دارد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام رامهرمز فراوانی تولید و ایجاد اشتغال را در پی دارد

امام جمعه رامهرمز با اشاره به مزایای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: تکمیل این تاسیسات، فراوانی تولید، ایجاد اشتغال، رشد جمعیت و از بین بردن فساد را در پی دارد و به تبع آن تقویت ایران اسلامی را نیز به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید محمدحسین میری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای اباصالح المهدی(عج) رامهرمز با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و تلاش در بهره‌مندی از تمام لحظات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: انسان موجودی است که روح خداوندی در آن دمیده شده و در تفکر قرآن، اصالت انسان، به وجود روح اوست و این روح است که می‌بایست پرورش داده شود، رشد پیدا کند و انسان را بالا ببرد و ماه مبارک رمضان از بهترین فرصت‌ها برای تحقق این مهم است.

وی نگاه قرآن به انسان را نگاهی پویا دانست و بیان کرد: آیات قرآن افقی از نشاط و نورانیت را در مسیر انسان می‌گشاید تا انسان را همواره در طاعت و فرمانبرداری از خدا آماده نگهدارد زیرا این طاعات و فرمانبرداری است که تحقق انسان متعالی را تسریع می‌بخشد.

امام جمعه رامهرمز با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: افزایش رشد تولید از مطالبات معظم له است، این مسئله می‌طلبد که طرح‌های نیمه تمام را برای تحقق این شعار تمام کنیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام زیادی در رامهرمز وجود دارد، تصریح کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح دیمه، نیروگاه حرارتی، سیکل ترکیبی و پروژه‌های دیگر اشاره کرد که باید نسبت به تکمیل آنها اقدامات لازم صورت گیرد تا به توسعه شهر کمک شود.

میری با اشاره به مزایای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: تکمیل این تاسیسات، فراوانی تولید، ایجاد اشتغال، رشد جمعیت و از بین بردن فساد را در پی دارد و به تبع آن تقویت ایران اسلامی را نیز به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه رامهرمز با برشمردن اهمیت روز قدس ادامه داد: اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده افول این غده سرطانی است و حضور باشکوه ما در راهپیمایی روز قدس این افول را تسریع خواهد بخشید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فضاسازی فرهنگی در ماه مبارک را کافی ندانست و تاکید کرد: عزیزانی که مسئول فضاسازی فرهنگی در شهرستان هستند برای ماه مبارک رمضان اقدامات لازم را انجام نداده‌اند، می‌طلبد که در باقیمانده ماه مبارک و نیز شب‌های قدر این نقص را برطرف کنند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات نیز خاطرنشان کرد: امام جمعه به‌عنوان یک جایگاه حقوقی دعوت تمام هیئات و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را می‌پذیرد و این جایگاه له یا علیه هیچ شخص نامزد انتخابات وارد عمل نخواهد شد.

میری با بیان این مطلب وظیفه امام جمعه اقتضا می‌کند که ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی را تشریح کند، یادآور شد: بنده ضمن تشکر از دلسوزانی که تذکراتی را داشته‌اند عرض می‌کنم حضور در برنامه‌های موجود به معنای تائید یا حمایت از کسی نیست.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید