رونق اقتصادی با تولید لباسشویی و ظرفشویی در گیلان

رونق اقتصادی با تولید لباسشویی و ظرفشویی در گیلان

برای نخستین بار

قرار است به زودی ماشین‌های لباس شویی و ظرفشویی تولید گیلان روانه بازار مصرف شود.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : تولید آزمایشی ماشین‌های لباس شویی و ظرفشویی در یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی در استان آغاز شده که قرار است با استفاده از توانمندی‌های داخلی به زودی با ارتقا خط تولید، این دستگاه‌ها به تولید انبوه رسیده و وارد بازار مصرف استان و کشور شود.

تیمور پورحیدری با اشاره به بازرسی این واحد تولیدی و بررسی شرایط و مشکلات خط تولید، افزود: با دریافت تسهیلات و خرید دستگاه‌های ساخت قطعات از خارج از کشور، قطعات با کیفیت این لوازم خانگی به دست توانمند مهندسان و کارگران گیلانی ساخته شده و ماشین لباسشویی و ظرفشویی ساخت استان گیلان با تکنولوژی روز به تولید انبوه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه خریداران این لوازم از خدمات پس از فروش این تولیدات بهره‌مند خواهند شد، پیش بینی کرد: با برطرف شدن برخی موانع ، ۲ هزار دستگاه ماشین لباسشویی و ۵۰۰ هزار دستگاه ماشین ظرفشویی ساخت گیلان هر سال روانه بازار مصرف شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از تولید یخچال در این واحد تولید خبر داد و گفت: با ایجاد تغییرات در خطوط تولید این کارخانه، قرار است یخچال هم در گیلان ساخته شود که این طرح در حال حاضر در مرحله مطالعاتی قرار دارد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید