سلسله نشست‌های تبادل دانش و تجربه با حضور نخبگان، کارآفرینان و مدیران

سلسله نشست‌های تبادل دانش و تجربه با حضور نخبگان، کارآفرینان و مدیران

طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) با هدف اهمیت نقش‌آفرینی نخبگان در توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی کشور سلسله نشست‌های تبادل دانش و تجربه را با عنوان “ایمینوگپ” برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز، نخستین نشست تبادل دانش و تجربه با حضور نخبگان، کارآفرینان، مدیران دولتی و بخش خصوصی و جمعی از نوآوران بخش معدن و صنایع معدنی به ارتباط تنگاتنگ “نخبگان و توسعه” می‌پردازد و ایمینو درصدد است با برگزاری این سلسله نشست‌ها نقاط ضعف و قوت زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی را مورد بررسی قرار دهد.

ایمینو به عنوان مجری طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران قصد دارد با برگزاری سلسله‌ نشست‌های کاربردی در زمینه‌های اکتشاف، استخراج و فرآوری، بازاریابی و فروش محصولات، پشتیبانی، حمل و نقل، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، انرژی و آب، باطله معادن و پسماند و فناوری‌های نوین میزبان بازیگران عرصه بخش معدن و صنایع ‌معدنی باشد و مسیر ورود طرح نوآورانه، خلاقانه و فناورانه در بخش معدن را با انتقال دانش و تجارت دست‌ اندرکاران هموار کند.

نشست تبادل دانش و تجربه “ایمینوگپ” با موضوع “نخبگان و توسعه” دوشنبه یکم اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۲ در سالن کنفرانس مرکز نوآوری ایمینو برگزار می‌شود.

طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران «ایمینو» وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی《ایمیدرو》با هدف «شناسایی، جذب و حمایت از ایده‌های ارزش‌آفرین بخش معدن و صنایع معدنی» از شهریورماه سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید