معاون استاندار: ۸۹ درصد از تعهدات اشتغال خراسان‌شمالی اجرایی شده است

معاون استاندار: ۸۹ درصد از تعهدات اشتغال خراسان‌شمالی اجرایی شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: کل سهم اشتغال ما برای سال‌جاری ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر است که برای ۱۴ هزار و ۴۰۰نفر معادل ۸۹ درصد اشتغال ایجاد شده است.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در دهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: کل سهم اشتغال ما برای سال‌جاری ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر است که برای ۱۴ هزار و ۴۰۰نفر معادل ۸۹ درصد اشتغال ایجاد شده است.

وی گفت: اثربخشی تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان قابل لمس باید باشد لذا تایید اشتغال‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه ضروریست تا تذکر جدی به دستگاه‌های اجرایی که ظرفیت تعهد اشتغال خود را تکمیل نکرده‌اند داده شود، افزود: تلاش‌ها استمرار یابد و دستگاه‌های اجرایی کم‌کار به تعهدات خود عمل کنند.

فخر موحدی در خصوص طرح توسعه زنجیره ارزش‌های راهبردی استان‌ها تصریح کرد: این طرح باید در راستای هم‌پوشانی با سیاست کلان کشور انجام شود که در آن مزیت‌های نسبی استان‌ها در این زنجیره‌ها جهت تسریع در توسعه تعریف می‌شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید