اشتغال زایی روند افزایشی دارد | وزرای کشور و اطلاعات مأمور پیگیری مسئله مسمومیت دانش آموزان شدند

اشتغال زایی روند افزایشی دارد | وزرای کشور و اطلاعات مأمور پیگیری مسئله مسمومیت دانش آموزان شدند

حوزه/ رئیس جمهور اعلام کرد: درصد بیکاری در این دولت کاهش یافته و اشتغال زایی روند افزایشی دارد اما باز هم باید تلاش کنیم وضعیت بهتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جمع مردم خورموج، اظهار داشت: امروز ملت ایران از استقلال و آزادی برخوردار است.

رئیس جمهور با اشاره به مردم سالاری دینی در ایران اسلامی، افزود: وفاداری مردم به نظام اسلامی و حمایت از مظلومان و مستضعفان دشمن را به خشم آورده است.

وی عنوان کرد: شعار “ما می توانیم” امروز نه تنها در عرصه های نظامی و امنیتی محقق شده است، بلکه در همه صحنه‌ها شاهد تحقق اراده ملت ایران و عملیاتی شدن شعار “ما می توانیم” هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه به اذعان خود دشمنان، تحریم تاثیری بر اراده ملت ایران نداشته است، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال توقف کشور و اثرگذاری بر سفره و معیشت مردم است، اما در این جنگ نیز شکست خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را به این اعتراف واداشت که امسال راهپیمایی متفاوت تر از سال های قبل داشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: دستور داده ایم موضوع اخیر که در برخی مدارس کشور رخ داد، توسط وزرای کشور و اطلاعات پیگیری شود و با ارائه گزارش سریع به مردم این توطئه دشمن نیز خنثی خواهد شد.

وی افزود: مردم با تمام وجود پای انقلاب و نظام ایستاده اند و وظیفه ما مسئولین در کنار مردم بودن و ارائه بهترین و بیشترین خدمات است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دولت مصمم به حرکت جهادی در عرصه اشتغال با کمک مردم است، یادآور شد: با توسعه تولید و صنعت به دنبال رفع مشکل بیکاری هستیم.

وی افزود: از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیستیم و در این استان نیز اقدامات خوبی در حوزه مسکن رخ داده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: گام های بلندی در حوزه رفع مشکل آب و توسعه راه ها و زیرساخت های بهداشت و درمان در استان بوشهر برداشته شده و طرح های مهمی اجرا شده است.

وی عنوان کرد: درصد بیکاری در این دولت کاهش یافته و اشتغال زایی روند افزایشی دارد اما باز هم باید تلاش کنیم وضعیت بهتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی یادآور شد: مشکلات شهرستان دشتی در حوزه بهداشت و درمان دنبال خواهد شد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید