ایجاد ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر

ایجاد ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر

معاون امور اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام کشور گفت: امسال ۲۹۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در کشور ایجاد شده که سهم استان بوشهر بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، هدایت صفری در بازدید از چندین طرح اشتغال‌زایی بانوان در روستا‌های عیسوند و دهقاید دشتستان بیان کرد: یکی از راهبرد‌های اصلی و اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی، ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف و تاب‌آوری اقتصادی است.
وی افزود: در همین راستا کمیته امداد پارسال بیش از ۳۰۰ هزار فرصت شغلی و امسال تا کنون بیش از ۲۹۹ هزار فرصت شغلی با ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه‌گذاری در سراسر کشور ایجاد کرده و امید داریم تا پایان سال با کمک و همراهی بانک‌ها این عدد افزایش پیدا کند.
معاون امور اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور به وضعیت استان بوشهر در ایجاد فرصت‌های شغلی هم اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی در این استان با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد شده و استان بوشهر در این زمینه یکی از استان‌های برتر کشور است.
وی اظهار کرد: با ورود به طرح‌های دانش بنیان با دو نظام‌نامه هدایت و راهبری شغلی امیدواریم کار‌های بسیار خوبی در بخش اشتغال ایجاد شود.
صفری در سفرش به استان بوشهر از طرح تولید کود کشاورزی در روستای عیسوند و دو طرح قالی بافی در روستای دهقاید دشتستان بازدید کرد.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید