برخی بانک‌ها در سهیمه کارآفرینی خانواده شهدا مانع‌تراشی می‌کنند

برخی بانک‌ها در سهیمه کارآفرینی خانواده شهدا مانع‌تراشی می‌کنند

رئیس بنیاد شهید ورامین گفت: برخی از بانک ها در رابطه با اختصاص سهیمه کارآفرینی و اشتغال به خانواده های شهدا و ایثارگران مانع تراشی می‌کنند با اینکه این اعتبار از طریق شورای پول و اعتبار در اختیار بانک قرار داده شده و جزو سرمایه اصلی بانک نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، امیر هوشنگ عزیزپور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه خیرآباد که در آستان امامزادگان طاهر و مطهر (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز در آرامش و امنیت بمانیم، اظهار کرد: شهرستان ورامین ۹۲۱ شهید تقدیم اسلام کرده است که آمار بسیار بالایی است و این نشان می دهد شهرستان ورامین یکی از شهرستان هایی است که از لحاظ ایثارگری حرف اول را میزند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین افزود: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جانباز داریم اما متاسفانه از ۹۲۱ شهید در مجموعه تعداد کمی از والدین آنها زنده هستند که نباید این سرمایه عظیم را از دست دهیم.

عزیزپور با بیان اینکه ۲۲ گلزار شهدا در ورامین داریم که اکثرا مناسب سازی شده است، بیان کرد: در بحث مسکن تلاش کردیم که تمامی متقاضیان را تحت پوشش قرار دهیم و از ۲۸۰ نفر متقاضی نزدیک به ۲۳۰ نفر به بانک ها معرفی شده اند‌.

وی تصریح کرد: برخی از بانک ها در رابطه با اختصاص سهیمه کارآفرینی و اشتغال به خانواده های شهدا و ایثارگران مانع تراشی می‌کنند با اینکه این اعتبار از طریق شورای پول اعتبار در اختیار بانک قرار داده شده و جزو سرمایه اصلی بانک نیست که متاسفانه این مهم را انجام نمی دهند که اخیرا جلسات خوبی در فرمانداری در همین راستا برگزار شده است.

عزیزپور در پایان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم به خصوص شهدای تیپ فاطمیون انسان های بزرگی بودند که اگر در رابطه با آنها سخن بگوییم کم گفته ایم زیرا این افراد در نوع خود بهترین هستند‌.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید