تجلیل از مدیران واحد‌های تولیدی برتر حوزه استاندارد گیلان

تجلیل از مدیران واحد‌های تولیدی برتر حوزه استاندارد گیلان

در مراسمی از ۶ مدیر برتر حوزه استاندارد گیلان تجلیل شد.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم گفت: ۴ هزار نیروی انسانی در سراسر کشور در حوزه استاندارد فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه قانون تکالیف مختلفی بر عهده سازمان ملی استاندارد گذاشته است، افزود: این سازمان باید هم بر کالا و هم خدمات نظارت کند که البته بیشتر به استاندارد کالا توجه شده و کمتر در حوزه خدمات به این امر توجه شده است.
احسان ساده با اشاره به اینکه ورود روزافزون استاندارد به حوزه خدمات ضروری است، تصریح کرد: عدم رعایت استاندارد‌ها تخلف انگاری نیست بلکه جرم انگاری است.
وی به اجباری شدن خدمات پس از فروش خودرو هم اشاره کرد و افزود: ۵ نوع خودروی بی کیفیت از رده خارج شده است و دلیل آن این است که دولت بر تولید و عرضه کالای استاندارد به مردم تاکید دارد.
وی گفت : در دستور بعدی هم استاندارد اجباری خدمات پس از فروش لوازم خانگی را در دستور کار داریم.
در ادامه این مراسم رضایی صوفی معاون توسعه منابع انسانی استانداری گیلان هم گفت : در عرصه تولیدات علمی گیلان جایگاه بسیار خوبی دارد و باید در عرصه اجرا از این جایگاه علمی هم بهره بگیریم.
وی افزود: درحال حاضر استاندارد گیلان جایگاه خوبی در کشور دارد و ضروری است همچنان میزان کیفیت کالا و خدمات به اندازه افزایش تولید و تولیدکنندگان در کشور افزایش یابد.
وی تاکید کرد: حتما باید دقت شود تا کالایی که تولیدکنندگان تولید می‌کنند، ویژگی‌های لازم برای صادرات را داشته باشند.
در ادامه مراسم سید کاظم دلخوش رییس مجمع نمایندگان گیلان هم با بیان اینکه خوشبختانه مقوله استاندارد در کشور بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، افزود: خوشحالیم که برای تولید کشور پیش بینی‌های خوبی انجام شده است.
دلخوش خاطرنشان کرد: تولیدات و صادرات کشور، نسبت به ۱۰ سال گذشته بیش از ۵۰ برابر شده است و تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید رعایت معیار‌های استاندار‌های ملی و جهانی را بیش از پیش مد نظر قرار دهند.
در پایان سرپرست اداره کل استاندارد گیلان نیز با ابراز خرسندی از حضور در بین مدیران برتر حوزه استاندارد گیلان تصریح کرد: اداره کل استاندارد در جهت حفظ حقوق جامعه عمل می‌کند و، چون این سازمان وکیل مردم است، از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهد کرد.
حجت الله طالایی افزود: تعهد و اعتقاد به پاک دستی و سلامت کاری مبنای عملکرد اداره کل استاندارد گیلان است و هدف مان اهدای طعم زندگی با کیفیت به مردم است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید