تشریح جزئیات اجرای طرح استخدامی شهید زین الدین در استان کرمانشاه

تشریح جزئیات اجرای طرح استخدامی شهید زین الدین در استان کرمانشاه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با تشریح جزئیات اجرای طرح استخدامی شهید زین الدین در استان کرمانشاه، گفت : ۲۴ نفر نیروی بومی برای استخدام معرفی شده‌اند.

 

کارواشتغال به نقل از باشگاه خبرنگاران : علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اجرای همزمان طرح شهید زین الدین در سراسر کشور و آغاز فرآیند اجرایی آن، گفت : در کشور بر اساس قوانین موجود همواره سهمیه‌ها و مجوز‌هایی برای استخدام از سوی سازمان امور استخدامی صادر می‌شود که در این خصوص ماده ۵۱ قانون خدمات کشوری مجوز بکارگیری دستگاه‌ها را مشخص کرده و این سهمیه و مجوز‌ها همگی باید به تصویب سازمان امور استخدامی و هیأت وزیران برسد.

وی افزود: در دولت سیزدهم مجوز‌های استخدامی بنام شهدا نامگذاری شده که یکی از آن‌ها طرح شهید زین الدین است که در دی ماه ۱۴۰۱ به استانداری‌ها ابلاغ شده که به استان کرمانشاه همانند سایر استان‌ها در قالب این طرح سهمیه‌ای برای استخدام اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و دستور رئیس جمهور مبنی بر افزایش اختیارات استانداران از پایه‌های اساسی در این طرح است که در آن به ساماندهی نیاز‌های واقعی دستگاه‌های اجرایی در راستای افزایش بهره‌وری در دستگاه‌ها اشاره شده است.

صفدری بیان کرد: موضوع بومی بودن و خدمتگزاری به مردم از جمله دیگر اهداف طرح شهید زین الدین است و سهمیه استان کرمانشاه در این طرح با توجه به پیشرفت متوازن و عادلانه ۱۲۰ نفر خواهد بود.

وی افزود: این سهمیه ۱۲۰ نفری در سه بند و با شرایط خاص برای جوانان مؤمن، نخبه، متخصص، انقلابی، تحول خواه و واجد شرایط در جایگاه‌های مدیریتی و کارشناسی دستگاه‌های استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ادامه داد: در بند نخست طرح شهید زین الدین سهمیه ۱۰ نفری از افراد بومی استان کرمانشاه به صورت قرارداد کار معین به تشخیص استاندار فقط برای جایگاه‌های مدیرکل، معاون مدیرکل، فرماندار، بخشدار پس از شناسایی، معرفی و احراز شایستگی لازم در کانون ارزیابی مرکز آموزش مدیریت دولتی مشغول به کار خواهند شد که تا امروز ۲۴ نفر در استان کرمانشاه با توجه به نتیجه متفاوت احراز شایستگی، عدم احراز شایستگی و یا نیازمند آموزش برای این بند به کانون ارزیابی مرکز آموزش مدیریت دولتی در سازمان امور استخدامی معرفی شده‌اند .


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید