جریان جذب نیرو در بیمارستان ولیعصر بهبهان چه بود؟

جریان جذب نیرو در بیمارستان ولیعصر بهبهان چه بود؟

کارواشتغال به نقل از فارس : امسال بخشی از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) که از شروع ساخت آن حدود ۳۸ سال میگذرد، راه اندازی خواهد شد که نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان در مرحله اول طی آزمون سراسری انتخاب شد و بخشی دیگر از این نیروهای مورد نیاز در قالب نیروهای خدماتی و حراستی باید جذب شوند.

 

اما چند روزی است در فضای مجازی بهبهان لیستی ۷۷ نفره مبنی بر استخدام بی‌ضابطه در بیمارستان ولیعصر(عج) منتشر شده که مورد انتقاد شهروندان قرار گرفت و مردم به دنبال پیگیری این موضوع از مسوولین به ویژه رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان هستند.

 

مطالبه مردم بهبهان استخدام ضابطه‌مند است

 

یکی از جوانان بهبهان در رابطه با این موضوع طی گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: لیست استخدامی منتشر شده هیچ‌یک از اصول قانونی استخدامی اعم از شفافیت در فراخوان جذب و مراحل استخدام صورت نگرفته است و باید در اسرع وقت از شروع بکار این افراد جلو گیری شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: تجربه تلخ استخدام‌های بدون ضابطه در بهبهان به ویژه در پالایشگاه بید بلند باعث ایجاد اثرات منفی در بین جوانان و جامعه شده و این امر موجب شده مردم پیگیر رفع این چالش شوند.

 

لیست تکذیب لیست منتشر شده در فضای مجازی

 

رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: در همین مدت کوتاهی که مسوولیت این دانشکده را عهده‌دار شدم موضوع استخدام قانونی نیرو انسانی از دغدغه.های اصلی اینجانب بوده و در اولین جلسه هیئت رئیسه این دانشکده اعلام کردم برای جذب حتی یک نفر باید مجوز از هیت رئیسه صادر شود.

 

احدی در ادامه اظهار کرد: لیست اسامی منتشرشده مربوط به سال گذشته بوده و قبل از زمان شروع مسوولیت بندا صورت گرفته است که بعد از مطلع شدن از وجود این لیست آن را باطل اعلام کردم.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان افزود:  تعداد نیروی مورد نیاز بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) طی مراحلی قانونی با محوریت مصوبات کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهبهان با حضور نمایندگان اداره کار و امور اجتماعی، امام جمعه و فرماندار صورت خواهد گرفت.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید