خشکسالی موجب افزایش بیکاری و فقر در چگنی شده است

خشکسالی موجب افزایش بیکاری و فقر در چگنی شده است

فرماندار شهرستان چگنی گفت: این شهرستان در گذشته از لحاظ اشتغال در حوزه کشاورزی و دامپروری فعالیت داشته که بخاطر خشکسالی پیش آمده این پتانسیل بصورت کامل از بین رفته است و همین امر موجب بیکاری شدید و فقر بسیاری از مردم شهرستان شده است.

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، افشین بازیگر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان چگنی اظهار داشت: این شهرستان در گذشته از لحاظ اشتغال در حوزه کشاورزی و دامپروری فعالیت داشته که بخاطر خشکسالی پیش آمده این پتانسیل بصورت کامل از بین رفته است و همین امر موجب بیکاری شدید و فقر بسیاری از مردم شهرستان شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان چگنی از لحاظ آسیب‌های اجتماعی و در کل محرومیت از حیث آماری بسیار نگران کننده است، لذا می‌طلبد این بُعد از محرومیت با همکاری ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به ماهیت خدمت رسانی آن ،کاسته و رفع شود.

فرماندار چگنی گفت: جهت ارائه بهتر خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت‌ امام(ره) به مردم شهرستان چگنی و پیش برد اهداف، درخواست داریم که دفتر این نهاد در شهرستان فعال شود. بازگیر در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط شهرستان چگنی باید تلاش کنیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و همه مسوولان باید در این راستا کار و فعالیت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم از اولویت‌های دولت سیزدهم است و بر همین اساس مناطق محروم چگنی نیز مورد توجه ویژه قرار دارند تا بتوان مشکلات موجود را مرتفع کرد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید