دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب و استخدام معلولان و روشندلان هستند

دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب و استخدام معلولان و روشندلان هستند

امام جمعه دامغان با بیان اینکه به استناد ماده ۱۱ قانون حمایت از معلولان دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب و استخدام معلولان و روشندلان هستند که به کارگیری شوند، گفت: انتظار داریم مسئولان به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

 

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان، امام جمعه دامغان، ظهر امروز، ۲۰ مهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای امام خمینی (ره) از برپایی نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را جمعه نصر برشمرد و افزود: ایشان نکات مهم و حائز اهمیتی را بیان کرده در صحبت‌هایشان پیامی برای دشمنان در رأس آمریکا و سگ رها شده او رژیم غاصب اسرائیل داشتند. ما از هیاهو و ترس و تهدید شما هیچ واهمه نداریم و محکم‌تر از قبل در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم، که بر این اساس ملت ایران روز جمعه نصر را با اقتدار گره زده‌اند.

حجت‌الاسلام رستمیان به جذب و استخدام معلولان و روشندلان توسط دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: روشندلان به عنوان انسان‌های تحصیل کرده و توانمند هستند که دارای تحصیلات عالیه در سطح دکترا و علوم حوزوی هستند و باید به این قشر از جامعه بیش از گذشته توجه شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان دامغان ۲۰۰ نفر روشندل اعم از نابینا و کم بینا وجود دارند، اظهار کرد: روشندلان دارای شأن و شخصیت بس عظیم هستند که در قرآن کریم سوره برای آنان نازل و مورد تکریم قرار گرفتند و بر توانمندی و جایگاه آنان تأکید فراوان شده است.

امام جمعه دامغان با تأکید بر اینکه به استناد ماده ۱۱ قانون حمایت از معلولان دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب و استخدام معلولان و روشندلان هستند، افزود: انتظار داریم مسئولان به وظیفه قانونی‌شان عمل کنند.

انتهای پیام


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید