راه اندازی کارگاه خیاطی با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال در خانه هلال سربیشه

راه اندازی کارگاه خیاطی با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال در خانه هلال سربیشه

 کارواشتغال به نقل از خبرگزاری آریا – رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه از راه اندازی و تجهیز کارگاه خیاطی در خانه هلال درح و همچنین کمک به کشاورزان روستای اسکیونگ با کمک خیرین خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ غلامرضا ثانی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کار و کارآفرینی از دیدگاه اسلام، با کمک خیرین در شهر درح کارگاه خیاطی تجهیز و راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه در این راستا اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: چهار دستگاه چرخ خیاطی و یک دستگاه اتو بخار جهت فعالیت در این کارگاه خریداری شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه در ادامه با اشاره به اینکه زرشک از محصولات استراتژیک در خراسان جنوبی است و اکثر کشاورزان در شهرستان سربیشه و روستای اسکیونگ به کاشت و برداشت این محصول مشغول هستند، گفت: همچنین در این راستا به کشاورزان این روستا جهت رونق کسب و کار کمک شده است.
ثانی با بیان اینکه یک دستگاه زرشک پاک‌ کنی توسط خیرین به خانه هلال روستای اسکیونگ اهدا شد، عنوان کرد: ارزش ریالی این دستگاه ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید