هدف‌گذاری برای اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان استان قزوین

هدف‌گذاری برای اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان استان قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در سال جاری باید با همکاری تمامی بخش‌ها اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان محقق شود و در این راستا می‌بایست از همه ظرفیت‌ها به‌خصوص حوزه صنعت که همواره پای کار بوده‌اند، به خوبی استفاده شود.

کارواشتغال به نقل از ایسنا : به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ حسین رجبی در اولین نشست انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: طی سال گذشته در حوزه اشتغال زندانیان اقدامات خوبی در استان با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها به‌خصوص حوزه صنعت و تولید اجرایی شد و در سال جدید علاوه بر پیگیری اقدامات گذشته، توانمندسازی و اشتغال خانواده مددجویان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: خانواده زندانیان به‌خصوص خانواده‌هایی که سرپرست آن به زندان گرفتار شده است به لحاظ مسائل معیشتی و اجتماعی شدیداً در معرض آسیب‌های مختلف قرار دارند و همه باید تلاش کنیم که خانواده مددجویان در راستای پیشگیری از وقوع جرم، توانمند شوند و بتوانند معیشت خود را تأمین کنند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان کرد: در سال جاری باید با همکاری تمامی بخش‌ها اشتغال ۶۰ درصدی خانواده زندانیان محقق شود و در این راستا می‌بایست از همه ظرفیت‌ها به‌خصوص حوزه صنعت که همواره پای کار بوده‌اند، به خوبی استفاده شود و بتوانیم با ایجاد اشتغال پایدار برای اعضای خانواده مددجویان، آسیب‌های اجتماعی را از آن‌ها دور کنیم.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: شاید برای برخی از خانواده مددجویان اشتغال در خارج از خانه با دشواری‌هایی همراه باشد و به همین خاطر ایجاد اشتغال‌های خانگی در حوزه‌های مختلف در تحقق این هدف‌گذاری می‌تواند بسیار مؤثر باشد و باید این امر با جدیت پیگیری شود و قطعاً این امر هزینه‌های اشتغال را نیز برای آن‌ها کاهش می‌دهد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید