آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۳۱ تیر برگزار می‌شود

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۳۱ تیر برگزار می‌شود

کارواشتغال  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

داوطلبان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

لازم به ذکر است این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند؛ لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

ب‌- درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند‌های ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده شد، لازم است برای اصلاح آن حداکثر تا ۳۱ تیر منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

در صورتی که داوطلب نسبت به بند‌های ۳، ۸ و ۹ (جنس، معلولیت و شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده کرد ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کند.

با توجه به اهمیت موضوع شهرستان محل تولد فرزندان داوطلبان جهت اعطای امتیازات پیش بینی شده در ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی) در امتحانات مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ضروری است داوطلبان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به تکمیل بند مربوط به محل تولد فرزندان اقدام کنند.

در صورت عدم تکمیل بعد از برگزاری آزمون هیچ گونه ویرایشی برای بند مذکور انجام نخواهد گرفت.

در خصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون) به اطلاع می‌رساند؛ هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌گیرد و داوطلبان باید در بازه زمانی ثبت نام اقدام به ویرایش سهمیه می‌کردند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله؛ فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۳۰ تیر صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن، ماسک سه لایه (بدون فیلتر) و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورده شود.

حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیدا توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی این آزمون و قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش درج شده است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید