آغاز تمرینات آمادگی تیم فوتبال نساجی مازندران+مهمترین اخبار مازندران

آغاز تمرینات آمادگی تیم فوتبال نساجی مازندران+مهمترین اخبار مازندران

آغاز تمرینات آمادگی تیم فوتبال نساجی مازندران

تمرینات آمادگی تیم فوتبال نساجی مازندران از دیروز در تهران آغاز شد.

تمرینات آمادگی تیم فوتبال نساجی مازندران برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال از دیروز زیر نظر حمید مطهری سرمربی جدید این تیم در ورزشگاه کارگران تهران آغاز شد.

مراسم معارفه حمید مطهری سرمربی جدید تیم نساجی با حضور ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل و حمیدرضا بایندریان نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه در نخستین تمرین پیش فصل در جمع بازیکنان و اعضای تیم برگزار شد.

 

علی شجاعی و محمد شریفی که این فصل از پرسپولیس به نساجی پیوستند در تمرینات دیروز تیم نساجی شرکت کردند.

تاکنون حضور سیدجواد منافی (دستیار)، بهزاد نوشادی (مربی بدنساز) و هاروت آبراهامیان (مربی گلرها) به‌عنوان اعضای کادر فنی نساجی قطعی شده و قرار است دو مربی دیگر با صلاحدید مطهری به این جمع اضافه شوند.

منافی اهل بهشهر، بازیکن تیم ملی در دهه ۷۰ و سابقه مربیگری در پرسپولیس و همچنین یک دوره نیز در تیم نساجی را دارد.

دکتر نوشادی سابقه ۲۲ سال حضور به‌عنوان مربی بدنساز در لیگ برتر و تیم‌های ملی، تالیف ۷۰ کتاب و عضویت در انجمن بدنسازان امریکا و انگلیس را در کارنامه دارد.

در تمرین دیروز تیم نساجی، چند بازیکن قدیم این تیم به همراه چند بازیکن جدید حضور داشتند.

 

تیم نساجی مازندران در فصل گذشته؛ ضمن قهرمانی در  جام حذفی فوتبال کشور ، در رقابتهای لیگ برتر فوتبال در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.


کسب سه مدال تکواندوکاران مازندرانی از تورنمنت آزاد کره جنوبی

تکواندوکاران مازندرانی در تورنمنت بین المللی آزاد کره جنوبی، ۳ مدال نقره و برنز کسب کردند.

 تورنمنت آزاد تکواندو کره جنوبی از دیروز با حضور ۳۹۳ تکواندوکار از ۳۶ کشور در سالن هوبان شهر «چانچئون» آغاز شد و امروز پنجشنبه (۹ تیر ماه) در بخش کیورگی با پیگیری مسابقات در اوزان ۶۳-، ۶۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم به پایان رسید.

۹ نماینده از تیم ملی ایران در ۴ وزن به شیاپ جانگ رفتند و فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم و علی احمدی را در وزن ۸۷- کیلوگرم به عنوان نمایندگان مازندران، امروز  به مصاف حریفانشان رفتند و عاشورزاده و بزرگی در گام دوم با شکست مقابل حریفان از ادامه بازی‌ها جا ماندند.

علی احمدی نماینده شایسته کشورمان در وزن نهم در دیدار اول ۲ بر صفر کانتوس (۳ بر صفر و ۹ بر یک برنده احمدی) از فیلیپین را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم (راند اول برنده احمدی و ۱۱-۴ راند دوم احمدی) «مبروک» از عربستان سعودی را از پیش رو برداشت و سپس با پیروزی ۲ بر یک مقابل «کیم» از کره جنوبی (۷ بر ۳ کره جنوبی، ۲ بریک و ۱۰ بر ۵ احمدی) راهی فینال شد.

احمدی تکواندوکار جویباری در فینال به مصاف «پارک» دیگر تکواندوکار میزبان رفت و در یک مبارزه نزدیک ۲ بر یک در راند شماری (رند اول برنده کره جنوبی – راند دوم برنده احمدی، ۱۰-۶ راند سوم برنده کره جنوبی) دیدار را واگذار کرد و به مدال ارزشمند نقره رسید.

دیروز و در این رقابت‌ها علیرضا نادعلیان و علی اشکوریان دو تکواندو کار مازندرانی موفق به کسب نشان برنز شدند.


رفع تصرف بیش از ۸ هزار متر از زمین ملی در مازیچال

هشت هزار و ۵۰۰ متر از زمین‌های ملی واقع در منطقه جنگلی مازیچال بخش نشتارود رفع تصرف شد.

،رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای حفاظت از عرصه‌های جنگلی و منابع ملی و طبیعی با دستور رئیس حوزه قضایی بخش نشتارود ۸۵۰۰ متر از زمین‌های جنگلی که توسط سودجویان تصرف شده بود، رفع تصرف و به بیت‌المال بازگشت داده شد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری افزود: مقابله قاطع با زمین‌خواران و متصرفان اراضی ملی وطبیعی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و در این خصوص، هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

او گفت: همه دستگاه‌های مسئول در راستای صیانت از حقوق بیت المال وظیفه دارند و باید تلاش کنند تا با اقدامات پیشگیرانه ونظارت مستمر وموثراز تصرف ذخائر ملی و انفال جلوگیری کنند.


صادرات ۲ و نیم تن گل گاوزبان از نکا به پاکستان

مدیر جهاد کشاورزی نکا از صادرات ۲.۵ تن گل گاوزبان از این شهرستان به کشور پاکستان خبر داد.

 مدیر جهاد کشاورزی نکا از صادرات ۲.۵ تن گل گاوزبان شهرستان نکا به کشور پاکستان خبر داد.

سید شبر موسوی با اشاره به اینکه برداشت گیاه دارویی گل گاوزبان در منطقه هزارجریب این شهرستان اوایل اردیبهشت ماه آغاز شد، گفت: ۳۶۲ هکتار زمین کشاورزی این شهرستان به کشت گل گاوزبان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست کشت گل گاوزبان استان را در اختیار دارد، افزود: برداشت گل گاوزبان در این شهرستان به صورت دستی به مدت دو ماه طول می‌کشد و دارای اشتغال زایی خوبی برای روستاییان است.

وی بیان کرد: آرام بخشی، درمان کم خونی، تهوع و درمان سرماخوردگی از خواص گل گاوزبان است.


نداشتن انبار، دلیل تعیین تکلیف نشدن خودرو‌های وارداتی در نوشهر

علت تعیین تکلیف نشدن خودرو‌های وارداتی در گمرک نوشهر، نداشتن انبار و تجهیزات است.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی مازندران در گفتگو با بخش خبری ۲۰ و ۴۵ دقیقه دیشب شبکه مازندران گفت: گمرک استان مازندران در سال‌های ۱۳۹۳ و ۹۴ طی نامه‌ای به سازمان اموال تملیکی، ۷۷ دستگاه خودروی وارداتی را به عنوان اموال متروکه به سازمان اموال تملیکی اظهار کرد.

علی اصغرپور افزود: این نامه در حالی به سازمان اموال تملیکی ارسال شد که فروش و عرضه این خودرو‌ها طبق مصوبه به بازار مجاز نبوده و ممنوع می‌باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان اموال تملیکی در مازندران دارای تجهیزات و انبار نیست در نامه‌ای به تهران خواستار انتقال این خودرو‌ها به انبار استانی دیگر شدیم که تاکنون این امر میسر نشد.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی مازندران خاطر نشان کرد: برای بعضی از این خودرو‌ها در دادگاه پرونده تشکیل شده که این پرونده‌ها در حال رسیدگی است.

بلاتکلیفی ۷۷ دستگاه خودرو لوکس وارداتی در گمرک استان
ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه ۷۷ دستگاه خودرو لوکس وارداتی توقیفی و تملکی در گمرک استان از سال ۹۲ تا کنون همچنان بلاتکلیف است گفت: این تعداد خودرو، بر اساس مصوبه هیات وزیران مبنی بر ممنوعیت ورود خودرو‌های لوکس با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی تاکنون ترخیص نشده است.

علی یوسفی منش با بیان اینکه از این تعداد برای ۳۱ دستگاه خودرو قاچاق دارای پرونده هنوز رای دادگاه ابلاغ نشده و برای همه خودرو‌ها نیز اظهارنامه‌های متروکه و ضبطی تنظیم شده است افزود: برای تعیین تکلیف منتظر حکم سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بعنوان متولی هستیم که بر اساس ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا این خودرو‌ها به انبار منتقل شوند.

مدیر کل گمرگ نوشهر خاطرنشان کرد: این تعداد خودرو شامل بنز، بی ام وِ، پورشه، کادیلاک و نیسان جوک است که همچنان در پارکینگ بندر نوشهر بلاتکلیف هستند.


منبع : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید