احیای شرکت چوب فریم نیاز اصلی مردم دودانگه برای ایجاد اشتغال است

احیای شرکت چوب فریم نیاز اصلی مردم دودانگه برای ایجاد اشتغال است

 رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با اعلام اینکه احیای شرکت چوب فریم نیاز اصلی مردم دودانگه برای ایجاد اشتغال است، گفت: چرا که مردم این بخش به اشتغال و کارآفرینی نیاز اساسی دارند از این‌رو باید ازظرفیت‌های منطقه برای کاهش بیکاری و مهاجرت معکوس استفاده شود.

کارواشتغال به نقل از ایسنا : علی بابایی کارنامی امروز سه شنبه ۲ فروردین در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در بخش دودانگه برگزار شد، اظهار کرد: فرمایشات رهبری در لحظات ابتدایی تحویل سال با دو کلید واژه اساسی “مهار تورم، رشد تولید” بوده است که حجت را بر مسئولان تمام کرد.

وی افزود: انتخاب این نوع ادبیات از سوی مقام معظم  رهبری با محتوای بسیار بالا بدون تردید در توسعه پایدار کشور اثرگذار است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، افزود: تلاش‌های جهادی و انقلابی استاندار مازندران که مبتنی بر گفتمان دولت و تاکیدات مقام معظم رهبری است تحسین برانگیز است چرا که در روز نخست سال میان مردم روستاهای دودانگه حضور یافتند و دیدار بدون واسطه داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با اعلام اینکه احیای شرکت چوب فریم نیاز اصلی مردم دودانگه برای ایجاد اشتغال است، خاطرنشان کرد: چرا که مردم این بخش به اشتغال و کارآفرینی نیاز اساسی دارند.

تعیین تکلیف طرح تنفس جنگل در برنامه هفتم توسعه

این مسئول اضافه کرد: البته تکلیف طرح تنفس جنگل را در برنامه هفتم با همکاری تمامی نمایندگان استان روشن خواهیم کرد چرا که نمی‌توان ظرفیت جنگل را رها کنیم.

 

بابایی کارنامی، تصریح کرد: سد فریم باید تعیین تکلیف شود و منابع مالی لازم را در سطح ملی تامین خواهیم کرد تا در استان موانع این سد برطرف شود.

وی با بیان اینکه در استان مازندران مهم‌ترین شاخص توسعه کشاورزی مدیریت و تامین آب است که اصرار بعضی‌ها به ساخت سد فینسک تعجب آور است، اظهار کرد: هرچند در حال حاضر این پروژه متوقف شده است اما در سطح ملی پیرامون جلوگیری از اجرای این پروژه از همه ظرفیت‌های قانونی بهره خواهیم گرفت.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید