استاندار مازندران: فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود

استاندار مازندران: فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود

گروه استان‌ها ـ استاندار مازندران گفت: با پیگیری‌های انجام شده، فینال جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کارواشتغال : سیدمحمود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه بر اساس تصمیم سازمان لیگ، فینال جام حذفی دیدار دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برنامه‌ریزی شده بود، اظهار کرد: محل برنامه‌ریزی شده برای برگزاری دیدار، با مخالفت سنگین مسئولان تیم نساجی و هواداران این تیم همراه بود.

وی با اشاره به اینکه با رایزنی انجام شده و پیگیری‌های مستمر، محل برگزاری دیدار از تبریز به ورزشگاه آزادی تهران منتقل شد، افزود: برگزاری دیدار در تهران به نفع هر دو تیم است و هواداران مازنی و اراکی به راحتی به دیدار خواهند رسید.

استاندار مازندران از هماهنگی لازم در استان برای اعزام هواداران به دیدار فینال خبر داد و یادآور شد: هر تعداد هواداران که برای تیم نساجی در نظر گرفته بشود آمادگی اعزام داریم.

حسینی‌پور فینال جام حذفی را برای فوتبال مازندران بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: باتوجه به جو ایجاد شده قطعا دیدار خوبی را شاهد خواهیم بود.

منبع : تسنیم


برای دیدن بیشتر اخبار مازندران کیلیک کنید

https://karoeshteghal.ir/category/اخبار-مازندران/


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید