استاندار مازندران: ۲ هزار اشتغال طی آینده‌ای نزدیک در شهرستان نور هدف‌گذاری می‌شود

استاندار مازندران: ۲ هزار اشتغال طی آینده‌ای نزدیک در شهرستان نور هدف‌گذاری می‌شود

استاندار مازندران گفت: شهرستان نور شرایط خوبی برای رفع معضل بیکاری دارد؛ به‌طوری‌که ۲ هزار اشتغال برای این شهرستان در آینده نزدیک هدف‌گذاری شده که امیدواریم با هم‌افزایی به‌زودی شاهد رفع مشکلات باشیم.

کارواشتغال  به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدمحمود حسینی‌پور پس از دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان نور در راستای دیدارهای عمومی با مردم در مصلی جمعه  این شهرستان اظهار کرد: دیدارها این‌چنینی خیلی می‌تواند نگرانی‌های مردم را برطرف کرده و احساس دلگرمی مردم به مسؤولان نظام را تقویت می‌کند.

وی افزود: از برجسته‌ترین ویژگی دیدار چهره به چهره مدیران استانی و ستادی استانداری با مردم در جای جای این استان این بوده نسبت به رفع مشکلات چندین ساله مربوط به سال‌های گذشته اقدام می‌شود که شاید در توان مسؤولان محلی نباشد.

استاندار مازندران با تاکید بر ادامه این دیدارها، خاطرنشان کرد: وقتی این رویه در دولت مردمی و عدالت‌محور ادامه یابد روزی شاهد رفع مشکلات مردمی در بخش‌های مختلف باشیم.

حسینی‌پور با اشاره به گستردگی جغرافیایی و ظرفیت‌های فراوان شهرستان نور، اضافه کرد: شهرستان نور شرایط خوبی برای رفع معضل بیکاری دارد؛ به‌طوری‌که ۲ هزار اشتغال برای این شهرستان در آینده نزدیک هدف‌گذاری شده که امیدواریم با هم‌افزایی به‌زودی شاهد رفع مشکلات باشیم.

به گزارش فارس، اشتغال، دریافت وام بانکی و بازنگری طرح‌های در روستاها از بیشترین خواسته مردم شهرستان نور در مراجعه به مسوولان استانی بوده است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید