جذب نیرو و استخدام تعداد زیادی در آموزش‌وپرورش استان تهران

 

 

جذب نیرو و استخدام تعداد زیادی در آموزش‌وپرورش استان تهران

مدیر کل هسته گزینش آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان  گفت: آزمون استخدام پیمانی ماده ۲۸ در شهریور امسال برگزار می‌شود و ۱۶۰۰ نفر توسط واحد گزینش وزارت آموزش‌وپرورش به‌صورت تقریبی اعلام‌شده و با توجه به نیاز شهرستان‌های استان تهران به نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش جذب خواهند شد.


به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از قرچک، رضا روستایی در دومین همایش آموزش تحقیق در گزینش که در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش قرچک برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی تحقیق در گزینش با توجه به‌پیش رو بودن دو مرحله بزرگ جذب در آموزش‌وپرورش صورت گرفته است تا همکاران از نظر اطلاعات آموزشی به‌روزرسانی شوند.
وی گفت: در سال جاری ۱۶۰۰ نفر از طریق ماده ۲۸ آزمون استخدام کشوری به‌صورت پیمانی جذب آموزش‌وپرورش می‌شود و ۱۹۸۰ نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب خواهند شد.
این مسوول افزود: این دوره آموزشی در راستای به‌روزرسانی اطلاعات دانش فنی و تحقیق در گزینش مسئولین گزینش شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته و در سال شش دوره برگزار می‌شود.
روستایی بیان کرد: یکی از پایه‌های اصلی گزینش نیروی انسانی تحقیق از محل زندگی، محل کار و محل تحصیل داوطلب است.
مدیرکل هسته گزینش آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: این دوره در راستای ارتقای دانش فنی و تخصصی همکاران برگزارشده تا اطلاعات فنی خود را بروز نمایند.
روستایی عنوان کرد: شهرستان‌های استان تهران در حوزه جذب نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش رتبه سوم کشور را در سال جاری دارد.
وی یادآور شد: درگزینش آموزش‌وپرورش اولویت اول صلاحیت علمی اخلاقی شرایط اجتماعی داوطلب است که مورد گزینش و ارزیابی قرار می‌گیرد.
مدیرکل هسته گزینش آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: آزمون استخدام پیمانی ماده ۲۸ در شهریورماه برگزار می‌شود و ۱۶۰۰ نفر توسط واحد گزینش وزارت آموزش‌وپرورش به‌صورت تقریبی اعلام‌شده و با توجه به نیاز شهرستان‌های استان تهران به نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش جذب خواهند شد.
روستایی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در دو مرحله ۳۷۸۰ نفر استخدام نیروی انسانی به عضویت آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران درخواهند آمد.

 

استخدام و ایران  ، ایران و استخدام ، کارواشتغال، جذب نیروی کار ، اخبار استخدام


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید