بسترهای لازم برای اشتغال قهرمانان ورزشی فراهم شود

بسترهای لازم برای اشتغال قهرمانان ورزشی فراهم شود

استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه می‌توان بسترهای لازم اشتغال برای حضور قهرمانان ورزشی در حوزه‌های مختلف فراهم کرد، گفت: عزم و اراده ورزشکاران هم در میادین ورزشی و هم در حوزه کار بر کسی پوشیده نیست.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌شمالی محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی بر تقویت و توسعه رشته ورزشی جودو در استان و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم تاکید و اظهار کرد: ورزش جودو توام با اقتدار، مردانگی و اعتماد به نفس فردی در بین جوانان است که با تقویت این رشته و بها دادن به آن به پیشرفت کشور کمک خواهد شد.

وی با بیان اینکه می‌توان بسترهای لازم اشتغال برای حضور قهرمانان ورزشی در حوزه‌های مختلف فراهم کرد، گفت: عزم و اراده ورزشکاران هم در میادین ورزشی و هم در حوزه کار بر کسی پوشیده نیست.

آرش میر اسماعیلی، رییس فدراسیون جودو ایران با ابراز خوشحالی از اینکه استاندار خراسان‌شمالی نیز از خانواده جودوکاران کشور است، افزود: خراسان‌شمالی پتانسیل بالقوه‌ای در حوزه جودو دارد به طوری که نیمی از قهرمانان و مدال آوران کشور از این استان هستند.

وی با بیان اینکه جودو خراسان‌شمالی قهرمانان بزرگی داشته، خاطر نشان کرد: نیازمند نگاه ویژه این استان در بخش تقویت زیر ساخت‌ها و توسعه این ورزش هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۱۲ خانه جودو و بزرگترین آکادمی جودو کشور نیز افتتاح و به بهره برداری رسیده است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید