تسهیلات قابل توجهی برای اشتغال در سال جدید پیش‌بینی شده است

تسهیلات قابل توجهی برای اشتغال در سال جدید پیش‌بینی شده است

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای سال جدید تسهیلات قابل توجهی در قالب تبصره ۱۸ برای رونق اشتغال در کشور پیش‌بینی و سهم هریک از استانها مشخص شده است.

کارواشتغال به گزارش خبرنگار ایرنا، سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: باید تلاش تمامی دستگاه‌ها در سال جدید این باشد که با ایجاد اشتغال پایدار، در تامین امرار معاش مردم کمک کرده و تورم را نیز کاهش دهند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که مشکل اشتغال باید همانند دوران دفاع مقدس رفع و برای آن قرارگاه تشکیل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای اشتغالزایی یک دست صدا ندارد و همه باید تلاش کنند و وحدت و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف شکل گیرد.

مرتضوی در ادامه به مزیت‌های چهارمحال و بختیاری برای اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: نزدیک بودن به دو کلانشهر و بنادر جنوبی کشور، مزیت‌های اقلیمی، آبی و موقعیت جغرافیایی فرصت خوبی برای اشتغالزایی در این استان فراهم کرده است که می‌طلبد با تمرکز بر آن به ویژه برای جوانان اشتغالزایی کرد.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی به این استان ارائه کرده است اما باید اقدامات بیشتری در این استان انجام داد که در همین راستا دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی در این حوزه دارد.

مرتضوی ادامه داد: سفر مدیرعامل تامین اجتماعی به استان و تصویب احداث پنج مرکز درمانی، ورود هلدینگ شستا برای سرمایه‌گذاری در استان و تکمیل طرح های ورزشی حوزه کارگران از جمله این برنامه هاست که نیاز به پیگیری مرحله به مرحله مسوولان استان دارد.

به گزارش ایرنا، ادای احترام به شهدای شهرکزد، دیدار از مرکز توانبخشی یکتا، رونمایی از دو طرح دانش بنیان و احداث خط توسعه شرکت شیرخشک پگاه و دیدار با کارگران این مجتمع تولیدی از برنامه های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان چهارمحال و بختیاری بود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید