طرح هادی برای نودوهشت درصد روستا‌های بالای بیست خانوار گیلان

طرح هادی برای نودوهشت درصد روستا‌های بالای بیست خانوار گیلان

کارواشتغال به نقل از صداوسیمای مرکز گیلان : حامد دائمی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب گیلان در دیدار با معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استانداری گیلان از آخرین وضعیت ساخت و ساز‌ها در حوزه مسکن، اقدام ملی مسکن و همچنین طرح‌های در دست ساخت این نهاد در سطح استان گزارشی ارایه داد.

حامد دائمی با اشاره به اینکه گیلان ۲ هزار و ۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد، افزود: از این تعداد روستا ، ۲ هزار و ۲ روستا، معادل ۹۸ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان طرح هادی دارند.

وی با بیان اینکه طرح‌های هادی پس از ۱۰ سال بازنگری می‌شوند ، گفت: بازنگری طرح هادی ۱۴۴ روستا در دستور کار بنیاد قرار گرفته است.

معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی استانداری گیلان هم گفت : وسعت خدمت رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستا‌ها و شهر‌ها را می‌توان در کاهش آمار تلفات ناشی از حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله مشاهده کرد که در گذشته خسارت جانی و مالی زیادی به همراه داشت ، اما خوشبختانه امروز با اقدامات صورت گرفته، شدت این آسیب‌ها بسیار کاهش یافته است.

حسین مصطفی پور افزود: افزایش سطح کیفی زندگی در روستا‌ها و رغبت افراد برای زندگی در این مناطق، با افزایش فرصت‌های شغلی حوزه گردشگری از مزایای اجرای طرح‌های هادی روستایی است.

وی گفت: بازسازی اماکن آسیب دیده از حوادث غیرمترقبه نیز مسوولیتی است که بر عهده بنیاد مسکن گذاشته شده که نشان دهنده پویایی و ظرفیت بالای این نهاد است.

برای دیدن سایر اخبار گیلان لیک زیر را کیلیک کنید

https://karoeshteghal.ir/category/اخبار-گیلان/

 

 

برای دیدن اخبار گیلان در پیج ایستاگرام تخصصی اخبار گیلان لینک زیر گیله خبر را دنبال کنید:

https://www.instagram.com/gile_khabar

 

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید