قدردانی از عاملین ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومان در گیلان

قدردانی از عاملین ساخت ۷۴۱ واحد مسکن محرومان در گیلان

کارواشتغال گیلان به نقل از  خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان :استاندار گیلان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سید الشهدا ء جبهه‌ی مقاومت ، سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی ؛ قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران را ظرفیت مناسبی برای ارایه‌ی خدمات صادقانه به مناطق محروم و کمک به ارتقاء اوضاع اجتماعی و معیشتی نیازمندان عنوان کرد و افزود : با مدیریت جهادی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی، می‌توان گام‌های عملی و موثری برای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار برداشت.
دکتر اسدالله عباسی رویکرد دولت مردمی سیزدهم را زدودن غبار محرومیت برشمرد و تاکید کرد: تمامی مسئولان استانی دولت برای تحقق حداکثری و هرچه سریعتر این امر مهم، اهتمام جدی دارند.
سردار ضیاء الدین حزنی ، معاون هماهنگ کننده‌ی قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه نیز کمک به محرومان و نیازمندان و تلاش برای زدودن غبار فقر و استضعاف از چهره‌ی مناطق کم برخوردار را دومین رسال سپاه پاسداران پس از تضمین امنیت و ارتقاء توان دفاعی کشور عنوان کرد و افزود : تاکنون بیش از ۱۵ هزار طرح عمرانی، عال المنفعه و محرومیت زدایی با بیش از ۲۵۷ هزار میلیارد تومان در مناطق مختلف گیلان اجرا شده و این روند تا پایان محرومیت در مناطق کم برخوردار استان با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.
سردار حزنی با بیان اینکه مشاهده‌ی فقر و محرومیت ، زیبنده‌ی نظام اسلامی نیست، تاکید کرد: گرچه کار‌های بزرگی در امر عمران و آبادانی مناطق محروم و ساخت مسکن محرومان در کشور انجام شده، اما این مهم زمانی به هدف غایی خود می‌رسد که ریشه‌ی فقر و محرومیت از استان و کشور برچیده شود.
وی همچنین رفع کامل پدیده‌ی مسکن فرسوده‌ی محرومان در استان را مستلزم ساخت حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی جدید دانست و تاکید کرد: این مهم در بستر تشریک مساعی و تعامل سازنده‌ی مجموع دست اندرکاران دولتی، سپاه، نهاد‌های حمایتی و خیران نیکوکار تداوم خواهد یافت.
سردار حزنی همچنین از برنامه ریزی برای تهیه‌ی بیش از ۶ هزار جهیزیه‌ی نوعروسان کم برخوردار، در جهت تحقق ازدواج آسان در گیلان خبر داد و گفت: این برنامه در سال اینده محقق می‌شود.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با اشاره به تداوم نهضت ساخت مسکن محرومان در گیلان تا جبران کامل این نقیصه، به تمامی فرماندهان ۱۸ گانه‌ی سپاه نواحی استان تاکید کرد: برای تحقق تعهدات ایجاد شده در فاز‌های مختلف، تمامی تلاش خود را برای جلب مشارکت دست اندرکاران اعم از دولتی ها، نهاد‌های حمایتی و مردم نیکوکار بکار گیرند.

سرهنگ احمد ابراهیمی ، فرمانده بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم، هزینه‌ی تمام شده‌ی هر یک از ۷۴۱ واحد احداثی در فاز دوم طرح مسکن محرومان گیلان را ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این درحالی ست که قرارداد مشارکت نهاد‌های حمایتی با سپاه برای ساخت هر واحد ۵۵ میلیون تومان بوده است.

 

برای سایر اخبار گیلان و اگهی های استخدامی گیلان اینستاگرام اخبار گیلان  گیله خبر را دنبال کنید:

https://www.instagram.com/gile_khabar

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید