آیین نامه استخدام هلال احمر نهایی می شود

آیین نامه استخدام هلال احمر نهایی می شود

نامدار عبداللهیان روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل هلال احمر استان ایلام با اشاره مسئولیت های هلال احمر اظهار داشت: نخستین گروهی که به نیابت از دولت در حوادث حضور پیدا می‌کند، امدادگران جمعیت هلال احمر هستند که این نشان از اهمیت و جایگاه این سازمان است.

وی با اشاره به پایین بودن وضعیت معیشتی نیروهای داوطلب این سازمان افزود: این نیروها ۲۴۰ ساعت کار حاکمیتی در جاده انجام می‌دهند اما از حداقل معیشت محروم بوده که باید ارتقا معیشت آنان مورد توجه قرار گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در سنوات گذشته در بحث جذب نیروی انسانی در جمعیت هلال احمر که یک جمعیت بزرگ و عظیم می باشد، زیاد توجه نشده و این تعداد همچنان کم جمعیت است، بیان کرد: در این راستا آیین نامه جذب و استخدام نیرو انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریور ماه نهایی و ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: محور تمام فعالیت های جمعیت هلال احمر نیروی انسانی ماهر است، امروز تیم مدیریت جدید به شدت به دنبال ساماندهی این نیروها بخصوص امدادگران و نجاتگران است.

عبداللهیان بیان کرد: هر کشوری سه نوع ثروت دارد که یکی از آنها داشتن نیروی انسانی است، اگر کشوری مانند ژاپن از نظر تکنولوژی و صنایع پیشرفت دارد به دلیل داشتن نیروی انسانی ماهر و متعهدی است.

معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: متاسفانه در گذشته به بحث معیشت و رفاهیات نیروهای امدادی زیاد توجه نشده است. با برنامه ریزی تلاش می شود این مهم در مسیر ریل گذاری درست قرار گیرد.

عبدالهیان عنوان کرد: مهمترین ویژگی هایی که جمعیت هلال احمر را از سایر جمعیت ها متفاوت نموده مردم نهاد و ارزشی بودن است زیرا این جمعیت مهم توسط مردم اداره و مدیریت می شود.

وی افزود: آیین نامه جذب و استخدام نیروی انسانی جمعیت هلال احمر تا شهریورماه سالجاری نهایی و ابلاغ می شود. در این راستا توجه به معیشت نیروها و نوع نگاه به داوطلبان جدید خواهد بود.

داوطلبان و خیرین ولی نعمتان جمعیت هلال احمر هستند

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر ایلام نیز در این آیین گفت: داوطلبان و خیرین ولی نعمتان جمعیت هلال احمر هستند و از همه ظرفیت‌های داخل و خارج سازمان جهت پیشرفت پیشبرد اهداف بشردوستانه سازمان هلال احمر استفاده خواهیم کرد.

غلامرضا علی محمدی افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهره مندی بیشتر مردم از خدمات این مرکز باشیم.

مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر ایلام گفت: افتتاح آشیانه بالگرد هلال احمر موجب شد این جمعیت در ایلام دارای امداد هوایی شود.

علی اصغر علی اکبری افزود: در حال حاضر ۲ شهرستان بدره و چوار فاقد اداره جمعیت هلال احمر است که نیاز این مهم مورد توجه مسوولان کشور قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در ایام کرونا جمعیت هلال احمر ایلام در بحپ واکسیناسیون، کنترل ورودی و خروجی شهرها و … در کنار سایر دستکاه های خدماترسان بوده است.

مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر ایلام گفت: توزیع بسته های معیشتی و… از دیگر اقدامات مهم انجام شده جمعیت هلال احمر ایلام در ایام کرونا است.

در این آیین از زحمات علی اکبری مدیرعامل سابق هلال استان تقدیر و سرهنگ غلامرضا علیمحمدی بعنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام منصوب شد.

منبع : ایرنا


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید