احداث بیمارستان ۳۵۰تختخوابی در گیلان توسط قرارگاه‌ خاتم‌الانبیا

احداث بیمارستان ۳۵۰تختخوابی در گیلان توسط قرارگاه‌ خاتم‌الانبیا

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی و لجستیکی خود احداث پروژه‌ بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینای رشت، تکمیل دانشکده پزشکی لاکان، احداث سد مخزنی پلرود و سایر پروژه‌های مهم را در گیلان در دست اجرا دارد.

استاندار گیلان در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از توانمندی‌های فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: استفاده از این ظرفیت موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها و بهره‌مندی مردم از این زیرساخت‌ها می‌شود.

ارسلان زارع از آمادگی استانداری گیلان برای رفع موانع احتمالی و تامین منابع مالی پروژه‌ها خبر داد و بیان داشت: استانداری گیلان آمادگی هرگونه مساعدت و کمک در جهت رفع موانع احتمالی و تامین منابع مالی پروژه‌ها را از محل اعتبارات ملی و استانی دارد.

وی به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مذکور در جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی و بهداشتی اشاره و بیان کرد: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینای رشت، تکمیل دانشکده پزشکی لاکان با تلاش‌ و پیگیری‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی استان در دست اجرا است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به پروژه سد مخزنی پلرود افزود: این پروژه توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حال اجرا است و هم‌اکنون به پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی رسیده است.

استاندار گیلان ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های مهم استان را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: در راستای اجرای پروژه سد مخزنی پلرود نیز انتظار تقویت ماشین‌آلات و امکانات موردنیاز برای تسریع در اتمام این طرح حیاتی را داریم.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید