اخبار مازندران: بازداشت عوامل دعوا در بابل مازندران

اخبار مازندران/کارواشتغال: فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عاملان ایجاد ناامنی و نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد. 

 

محمد زمان شالیکار در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و مجروح شدن یکی از شهروندان در این درگیری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

وی با شاره به این که فرد مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، افزود: ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای دستگیری عاملان اصلی این درگیری آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی بابل تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی متهم اصلی این پرونده و ۳ نفر دیگر از همدستان وی را شناسایی کردند.

 

شالیکار تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با دادستان این شهرستان، در اقدامی عملیاتی متهمان را در مخفیگاهشان به دام انداختند.

 

وی همچنین، اظهار کرد: این افراد که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی بابل در پایان با تاکید بر این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: در برقراری نظم و امنیت مردم پلیس هرگرگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و کسانی که بخوهند امنیت مردم را خدشه دار کنند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید