اخبار گیلان: وضعیت پروتکل های بهداشتی در استارا

اخبار گیلان: وضعیت پروتکل های بهداشتی در استارا

اخبار استان گیلان/کارواشتغال :  امام جمعه بندر مرزی آستارا، گفت: اصناف استفاده از ماسک و سایر پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و در این میان نانوایی ها و سوپرمارکت ها پیشگام هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ‌نیا، در پنجاه و دومین جلسه ستاد کرونای بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از ایثارگری ها و جانفشانی های کادر درمان به شکل ویژه تشکر کنیم.

 

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون سراسری در کشور، ادامه داد: باید همگان را تشویق کنیم تا به تزریق واکسن برای بازگشت به حالت عادی اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه پس از اعلام وضعیت زرد شاهد تفاوت رفتار در بین شهروندان هستیم، افزود: اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنیم به طور یقین متضرر خواهیم شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا با بیان اینکه بیشتر اصناف استفاده از ماسک و سایر پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، خاطرنشان کرد: نانوایی‌ها و سوپرمارکت ها از اماکن عمومی هستند که اصلاً به رعایت پروتکل ها توجه نمی کنند.

 

وی اضافه کرد: اگر به این شکل ادامه یابد باز هم وضعیت نارنجی و قرمز بازمی گردد و آن قشری که آسیب می بیند، همین اصناف هستند.

 

امام جمعه آستارا در بخش پایانی خود با تأکید بر اینکه برای مبارزه با این بیماری باید همگان به روی کار باشند، یادآور شد: آنچه را که می بینیم ساده انگاری مردم است و ترددهای شبانه همچنان برقرار است.

سایر اخبار:

https://www.karoeshteghal.ir/post/list

 

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید