اخرین اخبار استخدام حق التدریسان در اموزش و پرورش

کارواشتغال: زهرا مظفر ظهر امروز در حاشیه مراسم نمادین انتخابات انجمن اولیاء و مربیان مدارس لرستان در مورد آخرین وضعیت مدارس مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: دو استان گلستان و لرستان به دلیل وقوع سیل دارای شرایط ویژه‌ای بودند به همین دلیل در تابستان وضعیت مدارس و تامین نیروی انسانی آن‌ها به طور مرتب رصد می‌شد.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش به رئیس نوسازی مدارس کشور دستور داد که اعتبارات ویژه‌ای را بازسازی مدارس استان‌های سیل‌زده اختصاص دهد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در لرستان نیروهای پشتیبانی ۲۴ ساعته فعال هستند، عنوان کرد: خوشبختانه ما از نظر فضای آموزشی توانستیم دانش‌آموزان را ساماندهی کنیم و مشکلی از نظر فضا در استان‌های سیل‌زده نداریم.

وی با اشاره به کمبود نیروهای انسانی بیان کرد: کمبود نیروی انسانی مشکلی است که گریبان‌گیر تمام کشور است که نیروهای حق‌التدرس، نیروی خرید خدماتی و نیروهای نهضتی بعد از اینکه اسناد آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و پرونده‌هایی که تایید شد در استان‌ها بکارگیری شدند.

 مظفر خاطرنشان کرد: در استان لرستان نیز به همان ترتیب عمل شد ولی در این استان افراد زیادی اعم از حق‌التدرسی و نیروهای نهضت متقاضی استخدام هستند، باید گفت درست است که قانون اعلام کرده که باید این نیروها استخدام شوند ولی تبصره‌ای نیز دارد که درصورت نیاز آموزش و پرورش و طی دوره پنج ساله برنامه ششم توسعه بکارگیری شوند.

وی با تاکید به اینکه طبق قانون ما ملزم به استخدام تمام نیروهای حق‌التدرسی و نهضت در سال جاری نیستیم، تصریح کرد: بسیاری از تجمعاتی که امسال در استان لرستان شاهد بودیم برای استخدام در این منظر بوده و باید بگوییم که امسال از طرف وزارت آموزش و پرورش مجوز به‌کارگیری داده شده و لرستان نیز همه نیروهای مورد نیاز را به‌کار گرفته و مابقی متقاضیان نیزچون وزارت‌خانه مجوز به کارگیری آن‌ها را نداده باید منتظر باشند در صورت ابلاغ بخشنامه در سال‌های آینده به‌کارگیری شوند.

برای دیدن اگهی های استخدامی گیلان کیلیک کنید

برای دیدن اگهی های استخدامی مازندران کیلیک کنید

برای دیدن اگهی های استخدامی قزوین کیلیک کنید

برای دیدن اگهی های استخدامی تهران کیلیک کنید


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید