استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان قرآنی

کارواشتغال به نقل از ایسنا/کردستان مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، از آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی خبر داد.

سیروان صیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مجری برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی می باشد که اول مرداد سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در این آزمون ۲۳۷ نفر داوطلب خانم و آقا با رعایت شرایط کامل پروتکل‌های بهداشتی شرکت خواهند کرد.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، آزمون مذکور در روز جمعه اول مردادماه برگزار می شود و داوطلبان گرامی می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی  به آدرس hrtc.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

صیدی در پایان با اشاره  به اینکه  نتایج داوطلبان از طریق پروفایل شخصی خود به آن‌ها اعلام می شود، یادآور شد: از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه باجه‌های رفع نقص در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی دایر است و داوطلبان گرامی می‌توانند درخصوص رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

گفتنی است: آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی واقع در سنندج، روبروی زندان مرکزی واقع در بلوار ارشاد برگزار می شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید