استخدام تصدی امر قضا(اطلاعیه)

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، مصاحبه علمی داوطلبان جذب اختصاصی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ از روز شنبه مورخ ۹۸/۰۵/۰۵ آغاز می‌گردد.
زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد. زمان مصاحبه علمی یکبار تعیین و ابلاغ می‌گردد و امکان تغییر آن وجود ندارد. عدم پاسخگویی به تلفن همراه در دو نوبت به منزله انصراف از شرکت در مصاحبه علمی است.
مدارک لازم برای تشکیل پرونده در روز مصاحبه علمی:
_ اصل و تصویر کارت ملی
_ اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات آن
_ تصویر مدارک تحصیلی (کارشناسی یا سطح ۲ و بالاتر)
_ گواهی اشتغال به تحصیل برای داوطلبان در حال تحصیل
_ گواهی لازم از کانون وکلاء دادگستری یا مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه قضائیه برای وکلا و نفرات برتر آزمون‌های وکالت
تذکر ۱: همه مدارک می بایست در قطع A۴ تهیه و تحویل شوند.
تذکر ۲: در صورت نقص مدارک در روز مصاحبه علمی از تشکیل پرونده ممانعت به عمل خواهد آمد و داوطلب حق شرکت در مصاحبه علمی را نخواهد داشت.
مصاحبه‌ها در دو محل به نشانی‌های زیر برگزار می‌شود و محل برگزاری مصاحبه هر داوطلب در تماس تلفنی به وی اعلام می‌گردد.
نشانی محل‌های مصاحبه:
* تهران، خیابان حافظ، تقاطع خیابان سمیه، روبروی دانشگاه امیرکبیر، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، طبقه نهم
* قم، بلوار ۱۵ خرداد، بعد از پمپ بنزین، نبش خیابان سعدی، مرکز آموزش قوه قضائیه، طبقه همکف

مواد امتحانی مصاحبه علمی:
۱.داوطلبان دانشگاهی:
– بخش حقوقی: حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی
– بخش جزایی: حقوق جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی و آیین دادرسی کیفری
۲.داوطلبان حوزوی:
۲.۱- دارندگان مدارک حوزوی صرف:
برادران: ۱- اصول فقه: جلد ۱ کفایه الاصول (از ابتدای کتاب تا پایان المقصد الخامس) ۲- متون فقه: بیع مکاسب (از ابتدای کتاب تا اول خیارات)
خواهران: ۱- اصول فقه: الحلقه الثانیه شهید صدر ۲- متون فقه: ۱۵ کتاب از شرح لمعه شامل: «قضاء، شهادت، متاجر، دین، رهن، ضمان، صلح، اجاره، وکالت، شفعه، وصایا، نکاح، حدود، قصاص و دیات»
۲.۲- دارندگان مدارک حوزوی و دانشگاهی (توامان) و مدارک حقوق و قضاء
برادران و خواهران: مطابق مواد امتحانی داوطلبان دانشگاهی (حقوقی و جزایی)

خبر ۱۲ تیر ۹۸ – اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در خصوص مهلت مجدد ثبت نام برای متقاضیان شرکت درآزمون تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۴/۰۴ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تصدی منصب قضا در سال ۹۸ می‌رساند که به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۹۸/۰۴/۰۴ لغایت ۹۸/۰۴/۱۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان ثبت نام بتوانند از تاریخ ۹۸/۰۵/۰۱ لغایت ۹۸/۰۵/۰۶ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند؛ لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت مجدد در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون (اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۴/۰۴) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید