استخدام پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران

کارواشتغال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش : در ادامه راه نورانی شهیدان والامقام و به منظور حفظ تمامیت ارضی و تامین نیروی انسانی خود از بین جوانان متدین، مومن، علاقه‌مند به رزمندگی و دارای روحیه انقلابی، ولایتمداری، سلحشوری، استکبارستیزی، از جان گذشتگی، ایثارگری و بسیجی و متعهد به حفظ ارزش های انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران که دارای یکی از مدارک دکتری، کارشناسی و دیپلم در رشته‌های مندرج در این آگهی می باشند، در طیف افسری پیمانی، کارمند علمی و تجربی، جهت انجام خدمت در تمامی نقاط پدافندی واقع در جغرافیای کشور عزیزمان ایران اسلامی به صورت رسمی و پیمانی هم‌رزم می پذیرد.

 

الف) شرایط استخدام:

شرایط عمومی:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام ، دارای روحیه انقلابی ، سلحشوری ، رزمندگی ، ایثار و شهادت طلبی و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری، سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی ۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد ۱۶۰ سانتیمتر)۶- موفقیت در مراحل گزینش(روان سنجی، مصاحبه حضوری فرماندهی، عقیدتی و امنیتی و آزمون آمادگی جسمانی) ۷- داشتن مدرک فارغ التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز در مقطع دیپلم، کارشناسی و دکتری(فرزندان معظم شهداء، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی با ارائه مدرک معتبر و مورد تائید نهادهای مراکز استانها از امتیازات مصوب بهره مند می گردند.) ۸- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی ۹- محل خدمت پس از خاتمه دوران آموزشی و برطبق نیاز سازمان تعیین می گردد ۱۰- داشتن کارت پایان خدمت، گواهی اشتغال به خدمت سربازی و یا برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت ۱۱- سپردن تعهد خدمتی ۵ ساله برای نظامیان و ۶ ساله برای کارمندان برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۲- آمادگی انجام ماموریت در هر منطقه ای که سازمان تعیین نماید.

شرایط اختصاصی:

۱-الف)شرط سن برای داوطلبان دکتری پزشکی حداکثر ۳۰ سال (متولدین ۰۱/۰۸/۱۳۷۰ به بعد )می باشد.

ب)شرط سنی برای داوطلبان کارمندان تجربی(حداکثر مدرک دیپلم)۲۶ سال (متولدین۰۱/۰۸/۷۴ به بعد)می باشد.

ج)شرط سنی برای داوطلبان افسری پیمانی و کارمندی علمی(مدرک کارشناسی)حداکثر ۲۸ سال (متولدین ۰۱/۰۸/۷۲ به بعد)می باشد.

تبصره الف: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده‌اند طول مدت خدمت انجام شده به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.

تبصره ب : فرزندان معظم شهدا، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشد.

۲- استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد.

(تبصره: استخدام مشمولین غایب و دارای اضافه دفترچه اعزام به خدمت که در سیستم ناجا ثبت گردیده و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).

۳- داشتن دیپلم مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و گواهینامه مهارت فنی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور برای تخصص های کارمندان تجربی (جدول ب) الزامی می باشد.

۴- داشتن حداقل معدل کل برای رشته های فنی/ مهندسی معدل ۱۳ ، برای رشته های غیرفنی/ مهندسی معدل ۱۴ و برای کارمندان تجربی معدل کل ۱۴ و معدل کتبی ۱۰ الزامی می باشد.

۵- فرزندان کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارائه مدرک معتبر از امتیازهای مصوب از جمله یک نمره تخفیف معدل کل برخوردار می شوند.

تبصره ۱ : متقاضیانی که قبلا بصورت پیمانی در نیرو های مسلح خدمت نموده اند واجد شرایط استخدام مجدد بعنوان پیمانی نمی باشند.

تبصره ۲ : دارندگان مدارکی که مشمول طرح می باشد، به هنگام ثبت نام روگرفت گواهی اتمام طرح و یا معافیت از آن را ارائه نماید.

۶- در هر مرحله از گزینش که مشخص گردد داوطلب فاقد شرایط اعلام شده می باشد، بلافاصله از ادامه ی مراحل گزینش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

ب) امتیازها:

۱-داوطلبان با مدرک دکتری(نظامیان به درجه ستوانیکمی و کارمندان علمی به رتبه ۱۲ )و کارشناسان (نظامیان به درجه ستواندومی و کارمندان علمی به رتبه ۱۱ ) نائل شده و ضمن برخورداری از حقوق و مزایای درجه مذکور ،برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت ادامه خواهند داد(حداکثر مدت آموزش رزم مقدماتی برای نظامیان ۹ ماه و برای کارمندان حداقل ۲ ماه به صورت شبانه روزی خواهد بود).

۲- استخدام شدگان از تسهیلات وام‌های مصوب، کارت اعتباری حکمت، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تکفل(تنها همسر و فرزند مستخدم) و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و امکانات موجود برخوردار خواهند شد.

۳-مدت قرارداد خدمت پیمانی برای نظامیان(جدول الف) ۵سال و برای کارمندان(جدول ب) ۶ سال بوده که پس از اتمام خدمت پیمانی مقرر با توجه به نیاز سازمانی و سهمیه های موجود به یکی از دو روش زیر با شخص ذینفع رفتار خواهد گردید :

الف) تبدیل به رسمی ب) رهایی از خدمت

۴- کارکنان پیمانی پس از خاتمه مدت قرارداد خدمت پیمانی ، استحقاق دریافت کارت پایان‌خدمت دوره ضرورت را خواهند داشت.

ج)مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

۱- دو قطعه عکس ۴×۳ .

۲-اصل شناسنامه و کارت ملی.

۳- مدرکی که نشان دهنده وضعیت خدمتی داوطلب باشد. شامل کارت پایان خدمت ، گواهی اشتغال به خدمت، کارت معافیت دائم غیر پزشکی برگه اعزام به خدمت، گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر.

تبصره: فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.

۴- اصل گواهینامه مدرک تحصیلی و گواهینامه مهارت فنی حرفه ای ویژه کارمندان تجربی.

۵- خانواده درجه یک معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، فرزندان نظامی و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام، اصل و روگرفت مدرک معتبر از سازمان مربوطه در مراکز استان ها جهت برخورداری از امتیازات مصوب ارائه نمایند. در غیر اینصورت امتیازی محاسبه نخواهد شد.

۶- واریز مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به حساب جاری ۵۱۵۱۵۷۹۰۹۱۰۰۵ بانک سپه (به نام حساب غیرقابل برداشت جذب و استخدام نیروی پدافند هوایی آجا) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام.

نکته قابل توجه اینکه: با توجه به عدم استرداد مدارک تحویلی، ارائه اصل مدارک صرفاً جهت رویت و مطابقت با روگرفت مدارک دریافتی بوده و از تحویل اصل مدارک به مسئولین دفاتر عضویابی جهت ثبت نام اکیداً خودداری گردد.

نکته قابل توجه اینکه: با توجه به غیر قابل برگشت بودن وجوه واریزی، به داوطلبان توصیه میگردد قبل از واریز وجه از دارا بودن کلیه شرایط ثبت نام، اطمینان حاصل نمایند.

نکته قابل توجه اینکه: دفتر استخدام و عضویابی تهران واقع در تهرانسر فقط مجاز به ثبت نام از فرزندان نظامی شاغل در استان تهران در تمامی رشته های اعلامی بوده و سایر متقاضیان غیر نظامی میتوانند فقط برای ثبت نام در طیف استخدامی افسران و کارمندان علمی دارندگان مدرک کارشناسی و دکتری در رشته های بهداشتی و درمانی به این دفتر مراجعه نمایند .

د) نحوه ثبت نام

۱- داوطلبان لازم است با در دست داشتن اصل مدارک خواسته شده از تاریخ ۲۲/۰۸/۱۴۰۰ الی ۰۷/۰۹/۱۴۰۰ در ساعات اداری(۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰) به صورت حضوری به محل های مندرج در آگهی مراجعه وضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

۲-در صورت تکمیل سهمیه در هر رشته ، ثبت نام متوقف خواهد شد.

۳- پذیرش به استناد ارائه مدارک تحصیلی صورت میگیرد.

۴- از داوطلبان استخدام کارمند تجربی برابر تخصص مربوطه آزمون مهارت بعمل خواهد آمد.

۵-دفاتر استخدام و عضویابی فقط مجاز به وصول روگرفت مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام از متقاضیان می باشند.

ه) نشانی محل های ثبت نام

۱ – تهران : تهرانسر – بلوار گلها – جنب بانک سپه – منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی (ع) – دفتر استخدام – تلفن: ۶۴۴۸۵۵۷۰-۰۲۱) دفتر استخدام و عضویابی تهران واقع در تهرانسر فقط مجاز به ثبت نام از فرزندان نظامی شاغل در استان تهران در تمامی رشته های اعلامی بوده و سایر متقاضیان غیر نظامی می توانند فقط برای ثبت نام در طیف استخدامی افسران و کارمندان علمی دارندگان مدرک کارشناسی و دکتری در رشته های بهداشتی و درمانی به این دفتر مراجعه نمایند .)

۲- بوشهر : میدان حر – جنب بیمارستان تامین اجتماعی – دفتر استخدام منطقه پدافند هوائی جنوب –تلفن: ۴۵۵۱۴۳۹-۰۷۷۱

۳- اهواز : اتوبان شهید ستاری – گروه پدافند هوایی اهواز – دفتر استخدام – تلفن : ۳۹۰۹۰۱۵-۰۶۱۱

۴-کرمان: بلوار جمهوری اسلامی – جنب فرودگاه- گروه پدافند هوایی کرمان- تلفن: ۳۲۸۱۸۵۱۹-۰۳۴

۵- زاهدان: کیلومتر ۳ جاده میرجاوه – گروه پدافند هوایی زاهدان – تلفن: ۳۳۲۱۶۰۰۲-۰۵۴

۶- بندرعباس : شهرک شقو-دفتر استخدام منطقه جنوب شرق(بندرعباس)تلفن ۳۳۷۰۱۵۱۵-۰۷۶

۷-اراک : کیلومتر ۴ جاده خمین – جنب پادگان مالک اشتر- فرماندهی آموزش‌های درجه داری حضرت علی اکبر(ع) – دفتر استخدام- تلفن: ۳۴۱۳۲۷۶۰-۰۸۶

 

جدول (الف)

 

ردیف مقطع تحصیلی رشته تحصیلی (گرایش) جنسیت طیف استخدامی تعداد سهمیه نوع استخدام

۱ دکتری دکتری حرفه ای پزشک عمومی مرد نظامی ۱ نفر پیمانی

۲ کارشناسی فوریت های پزشکی مرد نظامی ۲۵ نفر پیمانی

۳ کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت مرد نظامی ۱ نفر پیمانی

۴ کارشناسی مهندسی الکترونیک(الکترونیک) مرد نظامی ۳ نفر پیمانی

۵ کارشناسی مهندسی عمران(ساختمان) مرد نظامی ۲ نفر پیمانی

۶ کارشناسی شیمی(کاربردی) مرد نظامی ۲ نفر پیمانی

۷ کارشناسی بهداشت(محیط) مرد نظامی ۷ نفر پیمانی

۸ کارشناسی بهداشت(حرفه ای) مرد نظامی ۳ نفر پیمانی

۹ کاردان بهداشت کار دهان و دندان مردمردمردمرد نظامی ۲ نفر پیمانی

 

 

جدول (ب)

 

ردیف مقطع رشته تحصیلی / تخصص جنسیت طیف استخدامی تعداد سهمیه نوع استخدام

۱ دکتری دکتری حرفه ای پزشک عمومی زن کارمند علمی ۱ نفر رسمی

۲ دکتری دکتری حرفه ای دندانپزشکی عمومی زن کارمند علمی ۱ نفر رسمی

۳ کارشناسی بینایی سنجی مرد کارمند علمی ۱ نفر رسمی

۴ دیپلم آشپز مرد کارمند تجربی ۳ نفر رسمی

۵ دیپلم بنایی مرد کارمند تجربی ۲ نفر پیمانی

۶ دیپلم لوله کش مرد کارمند تجربی ۴ نفر پیمانی

۷ دیپلم آهنگری و جوشکاری مرد کارمند تجربی ۲ نفر رسمی

۸ دیپلم دستگاه های حرارتی و تهویه مرد کارمند تجربی ۴ نفر پیمانی

 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام وارد لینک زیر در منبع شوید:

 

منبع : سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید