استخدام کارکنان شورای حل اختلاف

استخدام کارکنان شورای حل اختلاف

به گزارش کارواشتغال از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر محمدی مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه در نشستی با کارکنان شورا‌های حل اختلاف شهرستان کرمان گفت: از مولفه‌های اصلی برای محاسبه پاداش نیرو‌های افتخاری، میزان حضور در محل خدمت و میزان پرونده‌های مختومه شده، است.

 

او با اشاره به اینکه در محاسبه پاداش اعضا، تاثیر مولفه عملکردی پررنگ‌تر است، افزود: در خصوص دبیران و نیرو‌های ستم مولفه‌ی میزان حضور در محل خدمت موثرتر است.

 

محمدی تصریح کرد: طبق قانون کار مبلغ محاسباتی به ازای هر ساعت کاری نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 

مدیر کل برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه بیان کرد: از تیرماه پارسال در شیوه نامه تنظیمی مرکز توسعه حل اختلاف برای محاسبه پاداش نیرو‌ها، مدرک تحصیلی، دوره‌های آموزشی گذرانده شده و سنوات همکاری با شورا‌های حل اختلاف در محاسبه پاداش (برای اولین بار) مد نظر قرار گرفته است که مبالغ مناسبی نیز بابت این مولفه‌ها به پاداش نیرو‌ها اضافه می‌شود.

 

محمدی با اعلام اینکه ماده ۵ مکرر مربوط به استخدام نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف در لایحه جدید به قوت خود باقی است و هفته آینده مجددا از مجلس به شورای نگهبان ارسال خواهد شد، گفت: در جذب نیرو‌ها میان اعضا و دبیران شورا‌های حل اختلاف فرقی وجود ندارد و همه کارکنان فاقد شغل می‌توانند در آزمون استخدامی مرکز امور شورا‌های حل اختلاف شرکت کنند.

 

او افزود: آزمون استخدامی مرکز امور شورا‌های حل اختلاف، عمومی است و جذب اختصاصی نخواهیم داشت و در این رابطه نیرو‌های شورا‌ها از سهمیه مستقلی در آزمون استخدامی برخوردار خواهند بود.

 

مدیرکل برنامه‌ریزی، آمار و فناوری اطلاعات مرکز توسعه حل اختلاف با اشاره به اجرای مدل تعالی در شورا‌های حل اختلاف سراسر کشور، بیان کرد: این مدل علاوه بر تمامی مزایای متعارف خود، عواید ریالی مناسبی نیز برای نیرو‌های شورایی خواهد داشت به گونه‌ای که اگر استانی رتبه زرین را در پایان سال کسب کند، علاوه بر رهبران اداری استان، تمامی نیرو‌های ستادی ضریب ۵۰ از پاداش مبنا را دریافت خواهند کرد.

 

محمدی ابراز امیدواری کرد: با پیاده سازی و اجرای درست مدل تعالی، شاهد خدمت رسانی بهتر به مردم کشور عزیزمان باشیم.

 

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید