استخدام ۳۸۵ نیروی قراردادی ورزش تهران با تصمیم مجلس

استخدام ۳۸۵ نیروی قراردادی ورزش تهران با تصمیم مجلس

ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه یکی از دغدغه های این اداره کل رسیدگی به وضعیت استخدامی ۳۸۵ نفر از کارکنان شاغل در این نهاد از طریق قوه مقننه است گفت: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی بسیاری از نیروهای این اداره کل درقالب نیروهای هیاتی (بدون شناسه) حقوقی را دریافت نکرده‌اند.

کارواشتغال به نقل از ایرنا :  نصرالله پریچهره روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از دغدغه های این نهاد رسیدگی به معیشت نیروهای قراردادی با شناسه و بدون شناسه است چرا که این کارکنان سابقه ای بیش از ۱۰ ساله دارند.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا و درآمد ماده ۸۸ (اجاره اماکن به بخش دولتی) بسیار دستخوش تغییر شد گفت: حقوق و سنوات نیروها از این بخش تامین می شد که با تعطیلی ورزش درآمد این کارکنان از بین رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به نشست اخیر خود با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان که در شهرری برگزار شد اظهار کرد: در این نشست صراحتا به این موضوع اشاره شد چرا که طبق قانون درآمد حاصل از طریق ماده ۸۸ باید در ورزش هزینه شود.

پریچهره با اشاره به اینکه وجود این کارکنان سرمایه ورزش تهران محسوب می شود گفت: در نشست با نمایندگان موضوع هیاتی بودن (قرارداد با یک هیات ورزشی و کار در بخش های اداری ورزش) در بخش نامه تبدیل وضعیت کارکنان اشاره نشده بود که این اقدام مهم صورت گرفت.

وی تاکید کرد: از مجمع نمایندگان نیز خواسته شد که این ۳۸۵ نیروی قراردادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مرور و در یک فاصله زمانی مناسب جذب این اداره کل شوند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید