اشتغال‌زایی برای ۱۳۳۱ نفر در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر

اشتغال‌زایی برای ۱۳۳۱ نفر در چهارمحال و بختیاری در دهه فجر

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، ۴۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع برای یک‌هزار و ۳۳۱ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، ۴۲۱ پروژه شامل ۱۴ پروژه آموزشی، ۸ پروژه بهداشت و درمان، ۲۰ پروژه خدماتی، ۱۴ پروژه دامپروری، ۲۳۳ پروژه زیرساختی، ۲۴ پروژه صنعتی، ۵ پروژه فرهنگی، ۲۰ فضای اداری، ۳۲ پروژه کشاورزی، ۷ پروژه گردشگری، ۲۶ پروژه مسکونی، ۱۶ پروژه ورزشی و ۲ پروژه شیلات افتتاح می‌شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع برای یک‌هزار و ۳۳۱ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

افتتاح ۳۶ پروژه در شهرستان فارسان

حیدری مطرح کرد: امروز ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود.

وی اجرای طرح هادی در روستاهای حاجی‌آباد و کران، افتتاح کتابخانه ولیعصر، سالن ورزشی روستای کران، مدرسه ۶کلاسه چلیچه و بخش داخلی بیمارستان فارسان را از جمله پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری دانست و افزود: ۳۱ پروژه دیگر نیز امروز در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان در شهرستان اردل

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اظهار داشت: همچنین ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان در شهرستان اردل به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری، افتتاح سالن ورزشی سرخون، بخش سیتی‌اسکن بیمارستان امام علی(ع)، ۶ زمین چمن مصنوعی، اجرای طرح هادی در روستاهای زرمیتان، ۱۲ امام، عزیزآباد اولیا و سفلی، قراب، ملک‌شیر و شهرک کاظمیه، افتتاح مرکز سالمندان شهرستان اردل، بهسازی و روکش آسفالت محور شلیل ـ لندی به طول ۱۵ کیلومتر، افتتاح ایستگاه هواشناسی خودکار در لیرابی و آبرسانی کشاورزی به دشت اردل را از جمله پروژه‌های شاخص این شهرستان که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، اعلام کرد.

وی تشریح کرد: تا پایان امروز علاوه بر افتتاح پروژه‌های مذکور، دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان، بازدید از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت، ملاقات‌های مردمی و تشکیل شورای اداری در ۲ شهرستان اردل و فارسان انجام می‌شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید