اشتغال و تولید، اساسی ترین و انقلابی ترین اقدام در شرایط کنونی است

اشتغال و تولید، اساسی ترین و انقلابی ترین اقدام در شرایط کنونی است

 فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: درحال حاضر، فوری ترین و اساسی ترین و انقلابی ترین اقدام توجه و حل مشکلات اقتصادی و نیز اشتغال و تولید است.

کارواشتغال به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد عبدالله پور در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلی رشت با بیان اینکه سپاه در قالب گروه‌های بسیجی برای حل مشکلات و تورم در اقتصاد همراه است وکمک می کند، افزود: باید با تکیه به توان داخلی مشکلات را حل کنیم و تا زمانی که نگاه مان به دشمن باشد، موفق نمی شویم.

وی با بیان اینکه امنیت از ضروری‌ترین مسائل کشور است و دشمن هم این موضوع را خوب می‌داند چرا که اگر امنیت نباشد اقتصاد و رفاه هم بی‌معناست و به نتیجه مظلوب نمی رسد، عنوان کرد : به همین دلیل دشمن در سال‌های مختلف به‌ویژه ادر حوادث اخیر با برنامه‌ریزی دقیق در پی ایجاد ناامنی برای ایران اسلامی بوده است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه در حوادث اخیر دشمن تمام تلاش خود را برای وارد کردن خدشه به امنیت کشور انجام داد، افزود: با وجود برنامه ریزی های گسترده و دقیق شان اما به علت محاسبات غلط، نشناختن اسلام و ملت و عدم آگاهی از قدرت نهفته ولایت نقشه هایشان نقش برآب شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه ما در اتفاقات اخیر بیش از ۷۰ شهید و بیش از هشت هزار مجروح دادیم، گفت: در وقایع اخیر با همت بسیج و نیروی انتظامی و سایر قوای نظامی و انتظامی امنیت برگشت اما توطئه ناامنی دشمن تمام نشده؛ بلکه هر لحظه دنبال ایجاد ناامنی است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن بیش از پنج سال برای گرفتن مرزهای ایران با بیش از ۱۰ هزار نیروی آماده برای تصرف خاک ایران به یکباره برنامه داشت، افزود: با حمله به هنگام سپاه به آنان برنامه هایشان بهم ریخت.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان ما امروز شاهدیم که انگلیس‌ به کارکنان اینترنشنال گفته که ما نمی‌توانیم امنیت شما را تضمین کنیم این خود به این معنی است کسانی که می‌خواستند برای ایران اسلامی ناامنی ایجاد کنند خود دچار ناامنی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایران در قایق‌های عاشورا موشک‌هایی با برد ۱۲ کیلومتر نصب‌کرده که هیچ قدرتی توان زدن آن را ندارد، افزود: ما امروز در ناوشکن‌های سپاه موشک‌هایی با برد بیش از ۷۰۰ کیلومتر نصب‌کرده ایم که به سه شکل کار می‌کند و این به همت جوانان نخبه و متعهد ایران اسلامی ایجاد شده است.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان موشک‌های بالستیک از دستاوردهای سپاه است که از جو خارج شده و بعد آن نیز تحت اختیار قرار گرفته و هرجا ایران اراده کند نشانه‌گیری می کند.

وی با تأکید بر رویکرد حمایتی سپاه از دولت‌های در خدمتگزاری گفت: نیروهای سپاه امنیت را در زمین، دریا و هوا برقرار کرده و در مسائل داخلی نیز بسیج در قالب قرارگاه‌ها به کمک نیروی انتظامی می‌رود.

سردار عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه امروز توجه به مباحث فرهنگی ضروری است، بیان کرد: تربیت و آموزش نسل ما برای استمرار انقلاب اسلامی بسیار مهم است و بی‌توجهی به آموزش‌وپرورش و دانشگاه در چند سال اخیر منجر به آسیب‌زدن به جوانان شدند که باید به آن به صورت ویژه توجه شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید