افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی در گیلان

افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی در گیلان

۳۳۰ طرح عمرانی ، تولیدی و خدماتی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با سرمایه گذاری ۳۱۶ میلیارد تومانی در گیلان به بهره برداری رسید.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ، ۸ طرح عمران شهری با حضور استاندار گیلان در لاهیجان افتتاح شد. برای افتتاح این طرح‌ها ، ۷۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین با حضور معاون هماهنگی عمرانی استاندار گیلان طرح آبرسانی به ۷۰۰ خانوار ۴ روستای دهستان لیل لاهیجان با اعتبار ۶ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ، ۵۰ طرح عمرانی و عام المنفعه در بخش کرگانرود تالش به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل عمران شهری و روستایی، کشاورزی، برق و گازرسانی، مخابراتی، طرح‌های بهداشتی، آموزشی و تولیدی و واگذاری ۵ واحد مسکن محرومان است که برای آن در مجموع ۶۰ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان هزینه شده است.

در رودبار هم امروز ۱۸۹ طرح افتتاح شد. این طرح‌ها شامل واحد‌های تولیدی و اشتغالزایی کمیته امداد، طرح‌های ورزشی و پایگاه‌های مقاومت است که برای آن در مجموع ۲۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

از صومعه سرا هم خبر رسید ، ۲۵ طرح عمرانی و تولیدی در این شهرستان افتتاح شد. این طرح‌ها شامل عمران شهری ، راه روستایی، توسعه شبکه برق رسانی و یک واحد تولیدی است که برای آن ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۱۷ طرح با ۳۳ میلیارد تومان هزینه در بخش خشکبیجار افتتاح شد. این طرح‌ها شامل آسفالت راه روستایی، ساختمان دهیاری، خانه مددجویان و توسعه شبکه برق رسانی است.

املشی‌ها هم امروز ۷ طرح عمرانی و عام المنفعه را افتتاح کردند. این طرح‌ها شامل آسفالت و مرمت چند راه روستایی است که برای آن ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

از دفتر خبری لنگرود هم خبر رسید ، ۴ طرح تولیدی حوزه آبزی پروری با ۶۰۰ میلیون تومان هزینه و اشتغالزایی ۱۲ نفر در کومله به بهره برداری رسید.

از دفتر خبری فومن هم خبر رسید ، ۵ طرح با ۵ میلیارد تومان هزینه و اشتغالزایی ۵ نفر در این شهرستان افتتاح شد. این طرح‌ها شامل طرح‌های عمران روستایی، کشاورزی و ورزشی است.

در شفت هم ۵ طرح عمرانی با ۱۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد. این طرح‌ها شامل طرح‌های کشاورزی، ورزشی، تقویت شبکه برق روستایی و واگذاری مسکن محرومان است.

از ماسال هم خبر رسید امروز ۱۴ طرح عمرانی با ۱۰ میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان هزینه افتتاح شد. این طرح‌ها هم شامل طرح‌های تقویت شبکه برق رسانی، ورزشی و اشتغالزایی است.

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر پل روستای حشکوای کوچصفهان با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.

نخستین مرکز پرورش ماهیان سردآبی در قفس هم امروز در رضوانشهر افتتاح شد. برای راه اندازی این مرکز با اشتغالزایی ۴ نفر ، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ، ۴ طرح با ۷۳۸ میلیارد ریال هزینه در آستارا به بهره برداری رسید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید