اموزش ورود به بازار کار بعد ازادی برای مددجویان

کارواشتغال : کارواشتغال به نقل از خبرگزاری میزان :بابک محبوب علیلو در گفتگو با میزان با اشاره به حضور شبانه دادستانی در زندان مرکزی تبریز و بازدید از بند‌های مختلف زندان، گفت: در این بازدید به صورت مستقیم و چهره به چهره با مددجویان گفتگو و مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت و دستوراتی در این زمینه صادر شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی با بیان اینکه اشتغال و حرفه آموزی یکی از اولویت‌های دوره تحولی قوه قضاییه است اظهار داشت: خوشبختانه در زندان مرکزی تبریز هم در خصوص اشتغال نشسته و مولد توفیقات خوبی را شاهد هستیم که بایستی با ورود موثر بخش‌های مختلف اشتغال و حرفه آموزی به بند جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنان توجه ویژه‌ی داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

ایجاد زمینه اشتغال برای روزانه ۳۵ مددجو در مجتمع تولیدی ندامتگاه تهران بزرگ

وی ادامه داد: با جلوگیری از آسیب‌های دوران حبس با استفاده بهینه از مدت زمان تحمل کیفر حبس شرایط ورود جوانان به بازار کار برای آنان فراهم می‌شود.

 

علیلو با تاکید بر ضرورت غنی سازی اوقات فراغت مهرجویان نیز تصریح کرد: باید در راستای توسعه امکانات ورزشی، هنری و قرآنی برای اصلاح یا سازگار نمودن آن‌ها اهتمام جدی به عمل آمده و نهاد‌های متولی و مرتبط، مجموعه زندانبانی را در این هدف هم یاری و مساعدت کنند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید