اندازه‌گیری غلظت، دِبی و حجم عبوری مایعات و گازها با محصول دانش بنیان ایرانی

اندازه‌گیری غلظت، دِبی و حجم عبوری مایعات و گازها با محصول دانش بنیان ایرانی

یک شرکت دانش بنیان کشورمان موفق به طراحی و ساخت محصول فناورانه کاربردی اندازه گیری غلظت، دبی، حجم عبوری مایعات و گازهای سیال مورد استفاده در بخش‌های مختلف صنایع کشور شد.

سودابه غلامی از مدیران شرکت دانش بنیان کنترل سیستم خاورمیانه در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا با بیان اینکه، این شرکت فناور فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه اتوماسیون و ابزار دقیق آغاز کرده است افزود: در طول این سالها شرکت موفق به ساخت و بومی سازی محصولاتی همچون رفرکتومتر، فلومتر، کانداکتیویتی متر، فلین فوتومتر شده است.

وی تصریح کرد: محصول جدید این شرکت دانش بنیان نیز مسفلومتر محسوب می شود.

 

این فعال حوزه دانش بنیان در ادامه با بیان اینکه، عمده مشتریان ما مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها محسوب می شوند، دانشگاه های صنعتی شریف، محقق اردبیلی، مشهد، صنعتی اصفهان و دانشگاه بوعلی سینا را از جمله مشتریانی نام برد که تاکنون از محصولات این شرکت بهره مند شده اند.

غلامی در خصوص کاربردهای محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیان نیز با اشاره به استفاده زیاد از این محصولات در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، غذایی، دارویی و رنگ همچنین، اندازه گیری غلظت، دبی و یا حجم عبوری مایعات، گازها و سیال را از جمله کاربردهای اصلی این محصولات اعلام کرد.

 

این فعال حوزه نوآوری همچنین تاکیدکرد: کلیه مراحل ساخت محصولات دانش بنیان این شرکت دانش بنیان از جمله طراحی، برنامه نویسی؛ ساخت، مونتاژ و بسته بنید توسط نیروهای نخبه و متخصص این مجموعه انجام می شود.

غلامی همچنین با اشاره به حضور این شرکت دانش بنیان در یازدهمین نمایشگاه ایران ساخت تاکیدکرد:معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در طول این سالها نقش به سزایی در معرفی فنوران و برندسازی محصولات آنها ایفا کرده است.

 

وی با تاکید براینکه، این شرکت دانش بنیان با برند مناسب تنها تولید کننده رفرکتومتر در کشور و خاورمیانه است تصریح کرد: این شرکت در طول این سالها با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مانع از خروج ارز از کشور و حمایت از تولید ملی شده است.

 

غلامی گفت: این شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده تجهیزات اندازه‌گیری آزمایشگاهی و صنعتی با بیش از ۱۵ سال سابقه کار در زمینه تولید محصولات رفرکتومتر فلومتر کانداکتیویتی متر و ابزارآلات دقیق و اتوماسیون صنعتی است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید