بایرن به گذشته برمی‌گردد؛ استخدام دوباره مرد اخراجی

بایرن به گذشته برمی‌گردد؛ استخدام دوباره مرد اخراجی

شاید کسی فکرش را نمی‌کرد در عرض کمتر از ۲ فصل، دوباره مدیران مغرور بایرن مونیخ سراغ ناگلزمن بروند.
به گزارش فوتبال ۳۶۰، بعد از جواب منفی ژابی آلونسو به مونیخی‌ها که اصلا انتظارش را نداشتند، حالا سرمربی تیم ملی آلمان به گزینه اول مدیران بایرن تبدیل شده است.
حدوداً یک سال پیش بایرن مونیخ زیرنظر یولیان ناگلزمن روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاشت. آنها با اقتدار صدرنشین بوندس‌لیگا نام ذاشتند و در لیگ قهرمانان اروپا هم با ۶ برد متوالی از مرحله گروهی صعود کرده بودند اما اولیور کان و صالح حمیدزیچ، مدیران تصمیم‌گیرنده فصل پیش مونیخی‌ها به خاطر چند اتفاق حاشیه ای در حرکتی غافلگیرانه از پایان همکاری با سرمربی جوان خود خبر دادند.
بعد از این اتفاق آنها به سرعت سراغ توماس توخل رفتند؛ مردی که همیشه رویای نشستن روی نیمکت باواریایی‌ها را در سر داشت.
سران بایرن احتمالا در فکر خود به دنبال پیاده کردن ایده چلسی بودند، ایده‌ای که با آمدن توخل به جای فرانک لمپارد در میانه فصل به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا انجامید اما داستان توخل و لیگ قهرمانان در مونیخ تکرار نشد و آنها در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب منچسترسیتی شدند. در این فصل شرایط اصلا مطابق میل بایرنی‌ها پیش نرفت. آنها رقابت در بوندس‌لیگا را به تیم شکست‌ناپذیر لورکوزن واگذار کرده‌اند، در جام حذفی هم در گام اول حذف شدند تا حالا در فاصله ۹ هفته تا پایان فصل فقط در لیگ قهرمانان اروپا شانس داشته باشند. پس از گذشت یک فصل سران بایرن دوباره به سر خط بازگشته‌اند و خواهان برگرداندن ناگلزمن به تیم خود شده‌اند. این پیشنهاد را می‌توان اعتراف به اشتباه مدیران مونیخی دانست. آنها همیشه با سبک مدیریت خود به سایر باشگاه‌ها پز می‌دادند اما اکنون به جایی رسیده‌اند که باید اشتباه خود را قبول کنند و دنبال جبران مافات باشند. طرف دیگر ماجرا هم ناگلزمن ایستاده و حالا دست بالاتر را دارد. او حالا مهر خود را در تیم ملی آلمان کوبیده  و با نتایج درخشان اخیرش پیشنهاد تمدید قرارداد هم دریافت کرده است.
باید منتظر بمانیم تا مشخص شود ناگلزمن آیا همچنان از دست مدیران بایرن دلخور است و با جواب منفی از آنها انتقام می‌گیرد یا گذشته‌ها را فراموش کرده و دنبال ساخت امپراطوری جدید در باواریاست.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید