بررسی مشکلات کارگران شرکت چوکای رضوانشهر

بررسی مشکلات کارگران شرکت چوکای رضوانشهر

در نشست مسئولان شرکت چوکا و تامین اجتماعی

تامین جتماعی گیلان از بررسی مشکلات کارگران «شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران، چوکا» و ارائه راهکار‌های عملی در نشستی با مسئولان این شرکت خبر داد.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ کیوان مرتضوی در نشست با باقر کاظمی مدیرعامل شرکت چوکا و دیگر مسئولان این کارخانه در رضوانشهر گفت : تحقق مطالبات کارگران این کارخانه در خصوص درخواست بازنشستگی برای مشاغل سخت و زیان آور، مستلزم اصلاح عنوان شغلی کارگر ساده به عناوین شغلی متناسب با نوع و رده فعالیت کارگران است تا زمان بازنشستگی و دیگر مزایای شغلی شان درست محاسبه شود.

وی با اشاره به لزوم ارائه مستندات و مدارک از سوی شرکت چوکا برای اصلاح عناوین شغلی و ذکر شغل دقیق کارگر ، افزود: برای رسیدگی دقیق به وضعیت شغلی کارکنان این شرکت، مسئولان چوکا باید مدارکی مبنی بر تسویه حساب با پیمانکاران طرح‌ها از سال‌های قبل ارائه دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت : در این نشست ، وضعیت فهرست حق بیمه کارکنان ، درج درست عناوین شغلی ، ماهیت مشاغل سخت و زیان آور و بدهی‌های شرکت چوکا به تامین اجتماعی بررسی و مقرر شد بخشی از مشکلات کارگران چوکا تا یک ماه دیگر برطرف شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید