برگزاری کلاس های تخصصی حسابداری ویژه استخدام و بازار

برگزاری کلاس های تخصصی حسابداری ویژه استخدام و بازار

کارواشتغال به نقل از ایسنا : انجمن علمی مدیریت مالی دانشگاه خوارزمی، دوره «کارآموزی حسابداری ویژه بازار کار» همراه با آموزش نرم افزار حسابداری هلو و سپیدار را برگزار می‌کند.

 

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “ماهیت حساب‌ها+کدینگ حسابداری”، “تحریر دفاتر روزنامه وکل”، “تهیه و ارسال اظهارنامه الکترونیکی”، “انجام پیاده‌سازی اطلاعات مالی سندزدن، فاکتور خرید و فروش، تهیه گزارش در نرم‌افزار هلو”، “انجام پیاده‌سازی اطلاعات مالی لیست حقوق و ستمزد و بیمه تامین اجتماعی نرم‌افزار هلو”، “انجام پیاده‌سازی اطلاعات مالی سندزدن، فاکتور خرید و فروش، تهیه گزارش در نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم” و “انجام پیاده‌سازی اطلاعات مالی لیست حقوق و ستمزد و بیمه تامین اجتماعی در نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می‌شود.

 

این دوره از ۱۴ خرداد ماه به مدت سه ماه برای همه دانشجویان حسابداری و غیر حسابداری همراه با ارائه سه ماه سابقه حسابداری از موسسه حسابداری ویژه متقاضیان مصاحبه استخدامی برگزار می شود.

 

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و مشاوره با شماره های تماس ۰۲۱۴۴۲۱۱۰۳۸ ،۰۲۶۳۳۴۲۰۸۱۴ و شماره واتساپ ۰۹۱۲۴۷۸۷۵۹۴ ارتباط برقرار کنند.

 

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید