بهره‌برداری از ۴۲۱ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در مازندران

بهره‌برداری از ۴۲۱ پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در مازندران

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۲۰۵ برنامه اجرایی در سطوح مختلف برگزار خواهد شد، گفت: ۲۸۱ پروژه محرومیت‌زدایی و ۱۴۰ پروژه اشتغالزایی در این دهه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز در نشست خبری با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خیر و برکت خون شهدا برای کشور عزت، احترام و استقلال آورده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر نوع دشمنی دشمنان متفاوت، گسترده و عمیق تر بوده است، افزود: یکی از عوامل اصلی دشمنی آنان که هرسال هم بیشتر می‌شود، عمقی است که راهبرد انقلاب در دنیای اسلام، منطقه و نظام بین‌الملل کسب می‌کند و این امر باعث ترس و وحشت استکبار شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه فتنه اخیر از نوع فتنه‌های تغییرات نرم بود که مبتنی بر جنگ ترکیبی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با تمام توان به دنبال این است که با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی، سیاه نمایی و نا امیدی را در جامعه گسترش دهد.

سردار مسلمی به شعار “ایران استوار، ۴۴ سال افتخار” که برای دهه فجر امسال انتخاب شده است، اشاره کرد و افزود: این شعار با هدف بزرگداشت ۴۴ سال پیروزی انقلاب و دستاوردهایی که به برکت حضور مردم در این سال‌ها بدست آمده انتخاب شده است.

وی افزود: امروز آنچه که نظام به آن اعتقاد دارد حضور مردم در پای این انقلاب بوده و رویکردهای برنامه‌های دهه فجر نیز جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط اجتماعی است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در دهه فجر امسال ۶۰ عنوان برنامه طراحی شده است، یادآور شد: ۱۱هزار و ۲۰۵ برنامه اجرایی در سطوح مختلف برگزار خواهد شد، یکی از برنامه‌های شاخص این دهه دیدار با خانواده‌های شهدا است و در این برنامه با ۲ هزار و ۹۲۷ خانواده شهید دیدار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴۲۸ برنامه و بزرگداشت شهدا نیز در این دهه برگزار می‌شود، بیان کرد: برگزاری یک هزار و ۲۴۵ مسابقه ورزشی از انفرادی و جمعی، ۸۱ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، علمی، فرهنگی و هنری، یک هزار و ۵۴۸ نشست بصیرتی و تبیینی در سطح آحاد مردم و اقشار نیز از برنامه‌های دهه فجر امسال است.

سردار مسلمی به برگزاری رزمایش و گشت رضویون به منظور تامین امنیت پایدار اشاره کرد و افزود: ۸۴۵ اثر فرهنگی و گرافیکی و تیزر برای برنامه‌های این دهه تولید شده است که در طول این ۱۰ روز منتشر می شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان مسیر نمایشگاهی با محتواهای روزنامه‌های سال ۵۷ در مدارس استان، تصریح کرد: مراسم نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه‌های استان مازندران در روز ۱۲ بهمن برگزار می‌شود، همچنین رژه موتورسواران، کاروان سیار فرهنگی “سلام به آینده” در مدارس مختلف استان، اعزام آخرین گروه دختران به راهیان نور و رزمایش اعزام گروه‌های جهادی سلامت به مناطق محروم از جمله برنامه‌های روز نخست دهه فجر است.

وی با بیان اینکه غبارروبی گلزار شهدا در سراسر استان، رزمایش سراسری سفیران مهر، المپیاد ورزشی در ۱۰ رشته نیز در روز ۱۳ بهمن برگزار می‌شود، بیان کرد: برپایی میز خدمت در روز جمعه در مصلاهای استان مازندران، برگزاری جشن بزرگداشت پدران آسمانی، اعتکاف دهه هشتادی و نودی در مساجد منتخب، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج طلاب در رامسر نیز از برنامه‌های روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن امسال است.

فرمانده سپاه کربلا به برگزاری همایش تحکیم خانواده و جشنواره طرح‌های اجرایی رفع موانع مراکز تولیدی در ۱۶ بهمن ماه اشاره کرد و یادآور شد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی طلایه داران، تبیین و بصیرت، تجلیل از مادران قهرمان پرور و مدال‌آور، افتتاح خانه مسکن محرومین و برگزاری یادواره از برنامه های روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن در دهه مبارک فجر امسال است.

سردار مسلمی به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ در روز ۱۹ بهمن اشاره کرد و افزود: همایش استانی شبانان و گله‌داران عشایر استان مازندران نیز در ۲۰ بهمن ماه در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار می‌شود.

وی به نورافشانی جشن بزرگ انقلاب در بوستان ملل در شب ۲۱ بهمن اشاره کرد و افزود: در این دهه ۲۸۱ پروژه محرومیت زدایی و ۱۴۰ پروژه اشتغالزایی نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که برای طرح‌های عمرانی ۱۶۵ میلیارد و برای اشتغالزایی ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش فارس، در پایان این نشست خبری، از پوستر همایش تجلیل و تکریم از شبانان و گله داران عشایر استان مازندران رونمایی شد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید