بهره‌برداری بیش از ۱۲ هزار طرح اشتغالزایی در گیلان

بهره‌برداری بیش از ۱۲ هزار طرح اشتغالزایی در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان: با سرمایه گذاری و هزینه ۱۱ هزار میلیارد ریال در گیلان به بهره برداری رسید.

کارواشتغال به نقل از گیل خزر گیلان :  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان، در حاشیه افتتاح نمادین طرح‌های اشتغالزایی در رشت گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی با سرمایه گذاری و هزینه ۱۱ هزار میلیارد ریال در گیلان به بهره برداری رسید.
عباس اهرابی، با اشاره به تعهد کمیته امداد امام خمینی برای افزایش اشتغال در سراسر کشور، افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها، ۱۸ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان نیز با اشاره به تأثیر مثبت افزایش تولید و ایجاد اشتغال در کاهش ناهنجاری‌ها و دغدغه‌های اجتماعی، گفت: پرداخت تسهیلات در مسیر توسعه صنعتی و اشتغالزایی، علاوه بر کاهش مشکلات اجتماعی به ویژه برای قشر جوان جامعه، در افزایش مسوولیت پذیری و انگیزه‌های این قشر فعال اجتماع، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
آیت الله رسول فلاحتی باتاکید بر نظارت بانک‌ها، موسسات مالی و نهاد‌های حمایتی بر هدایت درست منابع مالی در مسیر تولید و اشتغالزایی، افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای افزایش تولید و اشتغال بدون نظارت بهینه، نه تنها در حوزه اقتصادی بلکه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی می‌تواند زیان‌های جبران ناپذیری به بار آورد.
وی با اشاره به اینکه نهاد‌ها، ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی باید به گونه‌ای عمل کنند که مسیر اشتغال آفرینی برای کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های جوانان هموارتر شود، خاطرنشان کرد: همدلی، هم افزایی و همکاری مسوولان استان، برای توسعه پایدار، افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی ضرورتی انکار ناپذیر است.
سیدمحمد اسحاقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با تاکید بر هدایت منابع مالی به سمت توسعه تولید و اشتغال، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی گیلان از میانگین کشوری بالاتر است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید